Jeg har en veninde der er DP-mor er i byen.. Og hende besøger jeg ofte i arbejdstiden om formiddagen.. Men vi sidder på gulvet i legeværelset og snakker og leger med børnene.. Så det er ikke mig og hende tid, men det er hygge tid med børnene.. Også har jeg nogle gange min datter med på 14 mdr, hun har samme alder som børnene i dagplejen, så det er bare super hyggeligt..
Det er ikke sådan at vi sidder oppe ved et bord og drikker kaffe også børnene leger, nej nej det hele foregår på deres primisser 
Måske er det bare mig - syntes måske bare veninde besøg hører sig til unden for arbejdstid - hun har valgt at arbejde hjemme og selvfølgelig skal mænd og hjemme boende børn være der ...
Men må da nok indrømme, at jeg ikke ville syntes det var ok min dagplejemor ofte fik veninde besøg i arbejdstiden - uanset om De er hos børnene eller ej - Der vil jo blive snakke og focus bliver jo flyttet fra børnene ...
Men vil er jo forskellige - jeg ville ikke syntes det er ok
Nu skriver du at det ikke er dig og hende tid, men du kommer vel ikke for at hygge med hendes dagpleje børn alene
Anmeld