mammut tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

nvm

sarahb skriver:

du kan købe en helt hvis sengerand i ikea og en med dyr på til sengen.. Det gjorde vi..

jeg må i ikea og kigge så.. men ingen himmel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

82Miraklet

nvm skriver:

flot

men jeg er slet ikke sådan en gør det selv en...det duer jeg ikke til, desværre

mht sengehimmelen har jeg slet ikke syet stoffet.... jeg har bare samlet det i toppen og så bundet en snor om og så op i loftet så det er slet ikke syet, blot hængt op...

Anmeld

13. oktober 2010

nvm

Maria82 skriver:

mht sengehimmelen har jeg slet ikke syet stoffet.... jeg har bare samlet det i toppen og så bundet en snor om og så op i loftet så det er slet ikke syet, blot hængt op...

ja så ku jeg jo fx bruge et prinsesse flugenet som min store datter ikke bruger mere... tak for rådet

Anmeld

13. oktober 2010

82Miraklet

nvm skriver:

ja så ku jeg jo fx bruge et prinsesse flugenet som min store datter ikke bruger mere... tak for rådet

ja da... var så lidt... ;O)

Anmeld

13. oktober 2010

sarahb

nvm skriver:

jeg må i ikea og kigge så.. men ingen himmel?

det skal jeg ikke sige, det er ikke noget jeg selv ville have, så det har jeg ikke kigget efter..

Anmeld

13. oktober 2010

Anneiris

nvm skriver:

nej ved godt der ikke følger noget med, men tænkte om man ku købe det udover??? ved du det?

Vi har købt alt andet ved siden af :-)

Anmeld

13. oktober 2010

Bebsen

Maria82 skriver:

Ellers så må du gøre som jeg gjorde til vores vuggeseng til Noah... den er et gammelt arvestykke som jeg så betrak med stof og så satte jeg en himmel i loftet... Det fungerede fint som himmel  og var lidt hyggeligt og anderledes.... Så du må da bare igang selv...

Hvor er det fint Hvordan har du gjort det? Og hvordan når bunden skulle rykkes ned ad?

Mvh Ida.

Undskyld jeg lige blander mig

Anmeld

13. oktober 2010

82Miraklet

Bebsen skriver:

Hvor er det fint Hvordan har du gjort det? Og hvordan når bunden skulle rykkes ned ad?

Mvh Ida.

Undskyld jeg lige blander mig

Er ikke helt sikker på jeg er med på hvad du mener med hvordan jeg har gjort ??

Stoffet er målt fra gulv til loft.. samlet med et bånd og så hænge op i loftet...

Sengen er i stedet for en vugge så bunden kan ikke reguleres da baby kun kan ligge der i en 6 mdr.... og først derefter kom i alm. tremmeseng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.