Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er der nogen af jer der har mammut tremmeseng fra ikea?
hvis ja, findes der sengeremd og himmel der passer til? troede jeg ku bruge det som passer til alle andre, men nej det ville ikke sidde på mammuten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror du kan købe en sengerend i Ikea der passer til. Men nej, faktisk ved jeg det ikke.
DatterMalou skriver: Jeg tror du kan købe en sengerend i Ikea der passer til. Men nej, faktisk ved jeg det ikke.
hehe det må jeg så undersøge.. lidt øv havde virkelig regnet med det andet passet, men nu når jeg prøvede ku jeg jo godt se at mammuten er meget tykker, end andre tremmesenge
Jeg var lige derinde og kigge, men kunne intet finde..
øv bøv... men det må da findes????
nvm skriver: er der nogen af jer der har mammut tremmeseng fra ikea? hvis ja, findes der sengeremd og himmel der passer til? troede jeg ku bruge det som passer til alle andre, men nej det ville ikke sidde på mammuten
Vi har en Mammut tremmeseng fra Ikea i lyserød :-)Der fulgte ikke noget med :-)
Anneiris skriver: Vi har en Mammut tremmeseng fra Ikea i lyserød :-)Der fulgte ikke noget med :-)
nej ved godt der ikke følger noget med, men tænkte om man ku købe det udover??? ved du det?
Ellers så må du gøre som jeg gjorde til vores vuggeseng til Noah... den er et gammelt arvestykke som jeg så betrak med stof og så satte jeg en himmel i loftet... Det fungerede fint som himmel og var lidt hyggeligt og anderledes.... Så du må da bare igang selv...
Maria82 skriver: Ellers så må du gøre som jeg gjorde til vores vuggeseng til Noah... den er et gammelt arvestykke som jeg så betrak med stof og så satte jeg en himmel i loftet... Det fungerede fint som himmel og var lidt hyggeligt og anderledes.... Så du må da bare igang selv...
flot
men jeg er slet ikke sådan en gør det selv en...det duer jeg ikke til, desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128