mammut tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.979 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

nvm

er der nogen af jer der har mammut tremmeseng fra ikea?

hvis ja, findes der sengeremd og himmel der passer til? troede jeg ku bruge det som passer til alle andre, men nej det ville ikke sidde på mammuten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg tror du kan købe en sengerend i Ikea der passer til. Men nej, faktisk ved jeg det ikke.

Anmeld

12. oktober 2010

nvm

DatterMalou skriver:

Jeg tror du kan købe en sengerend i Ikea der passer til. Men nej, faktisk ved jeg det ikke.

hehe det må jeg så undersøge.. lidt øv havde virkelig regnet med det andet passet, men nu når jeg prøvede ku jeg jo godt se at mammuten er meget tykker, end andre tremmesenge

Anmeld

12. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg var lige derinde og kigge, men kunne intet finde..

Anmeld

12. oktober 2010

nvm

øv bøv... men det må da findes????

Anmeld

12. oktober 2010

Anneiris

nvm skriver:

hvis ja, findes der sengeremd og himmel der passer til? troede jeg ku bruge det som passer til alle andre, men nej det ville ikke sidde på mammuten

Vi har en Mammut tremmeseng fra Ikea i lyserød :-)
Der fulgte ikke noget med :-)

Anmeld

13. oktober 2010

nvm

Anneiris skriver:

Vi har en Mammut tremmeseng fra Ikea i lyserød :-)
Der fulgte ikke noget med :-)

nej ved godt der ikke følger noget med, men tænkte om man ku købe det udover??? ved du det?

Anmeld

13. oktober 2010

82Miraklet

nvm skriver:

Ellers så må du gøre som jeg gjorde til vores vuggeseng til Noah... den er et gammelt arvestykke som jeg så betrak med stof og så satte jeg en himmel i loftet... Det fungerede fint som himmel  og var lidt hyggeligt og anderledes.... Så du må da bare igang selv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

sarahb

du kan købe en helt hvis sengerand i ikea og en med dyr på til sengen.. Det gjorde vi..

Anmeld

13. oktober 2010

nvm

Maria82 skriver:

Ellers så må du gøre som jeg gjorde til vores vuggeseng til Noah... den er et gammelt arvestykke som jeg så betrak med stof og så satte jeg en himmel i loftet... Det fungerede fint som himmel  og var lidt hyggeligt og anderledes.... Så du må da bare igang selv...

flot

men jeg er slet ikke sådan en gør det selv en...det duer jeg ikke til, desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.