Lad mig se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

<3

twinboys skriver:

Det forstår jeg godt... Ang. mig selv er der jo også en herinde fra som gennem et par år har generet mig på min hjemmeside...

Hvorfor personen gør det er et godt spørgsmål... Men jeg ved hvor personen kommer fra... det har jeg fået oplyst...

Det er bare ikke rart...

Majbritt

Ja jeg har godt læst lidt om det. Men der er altså skøre mennesker overalt desværre. Meget ubehageligt ja men sålænge det er online så herregud men at få tilsendt breve og folk skriver at de ved hvor man bor osv. er direkte en trussel så det tager jeg bestemt meget alvorligt. Nu er vi flyttet og har hemmelig alt muligt så det er ikke længere et problem men det var det en overgang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

twinboys

Kirle skriver:

Ja jeg har godt læst lidt om det. Men der er altså skøre mennesker overalt desværre. Meget ubehageligt ja men sålænge det er online så herregud men at få tilsendt breve og folk skriver at de ved hvor man bor osv. er direkte en trussel så det tager jeg bestemt meget alvorligt. Nu er vi flyttet og har hemmelig alt muligt så det er ikke længere et problem men det var det en overgang. 

Fy da føj...

Anmeld

13. oktober 2010

klmf

twinboys skriver:

Det forstår jeg godt... Ang. mig selv er der jo også en herinde fra som gennem et par år har generet mig på min hjemmeside...

Hvorfor personen gør det er et godt spørgsmål... Men jeg ved hvor personen kommer fra... det har jeg fået oplyst...

Det er bare ikke rart...

Majbritt

Jeg tillader mig lige at springe ind i jeres snak - må lige høre dig Majbritt, om du har fået gort noget ved det tågehorn, der bliver ved med at genere dig?? Du skrev du vidste hvor vedkommende kom fra - har du kontakt til ham/hende?? Synes bare det er så latterligt - og så på din egen private hjemmeside om børnene, det er jo helt ude i hampen

Anmeld

13. oktober 2010

hc=k

det er godt nok over 1 år gammelt, men det er det bedste jeg har

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

<3

twinboys skriver:

Fy da føj...

Netop så derfor er vi forsigtige med Tjalfe

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

lotchen skriver:

Jeg tillader mig lige at springe ind i jeres snak - må lige høre dig Majbritt, om du har fået gort noget ved det tågehorn, der bliver ved med at genere dig?? Du skrev du vidste hvor vedkommende kom fra - har du kontakt til ham/hende?? Synes bare det er så latterligt - og så på din egen private hjemmeside om børnene, det er jo helt ude i hampen

Jeg lukkede for deres ip nr på vores hjemmeside... men ved personen stadig er herinde og holder øje med mig... jeg ved noget om personen og ved hvor personen bor... så 1 gang mere det sker... ja så kommer der politianmeldelse på...

Så håber og tror på at det er stoppet... misundelse er en grim ting...

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Kirle skriver:

Netop så derfor er vi forsigtige med Tjalfe

Kan jeg sgu godt forstå

Anmeld

13. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

Min kæreste er politisk aktiv og har fået trusler deraf modtaget i vores hjem. Da jeg blev gravid så ønskede jeg ikke at mit barn skulle være en del af vores voksenliv og deraf komme i skudslinien. Så derfor har vi navnebeskyttelse i institutionen og fotoforbud. Så hvis uheldet skulle være ude så kan de ikke identificere ham.

Ved godt det lyder helt skørt og som en overreaktion, men desværre er det nogle meget skøre mennesker derude som ikke kan respektere private grænser eller adskille personen fra bolden osv.

Dernæst har vi efter Tjalfe blev født, oplevet noget meget afslørende billeder på nettet som måske ville kunne bruges imod barnet i dets voksenliv. Man ved jo ikke hvad børnene ender med at gerne ville være. Så derfor har vi den holdning at når Tjalfe er gammel nok så får han lov til at spamme internettet med de fotos som han ønsker skal være offentlige

Hvor ubehageligt!!! Kan godt forstå I er meget påpasslige så!!!

Anmeld

13. oktober 2010

klmf

twinboys skriver:

Jeg lukkede for deres ip nr på vores hjemmeside... men ved personen stadig er herinde og holder øje med mig... jeg ved noget om personen og ved hvor personen bor... så 1 gang mere det sker... ja så kommer der politianmeldelse på...

Så håber og tror på at det er stoppet... misundelse er en grim ting...

Majbritt

Det var da godt du kunne få hende/ham blokeret. Det er da bare for latterligt altså. Man kan da bare gå udenom de indlæg man ikke kan klare. Man skulle næsten tro du var stukket af med hendes mand eller noget

Anmeld

13. oktober 2010

<3

JulieE skriver:

Hvor ubehageligt!!! Kan godt forstå I er meget påpasslige så!!!

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.