Lad mig se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Karo

Jeg tror dette er det eneste billede af os alle 4

Må vist have taget nogle flere.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

BabyStella!

Vidste det eneste, jeg har med os alle, foruden til barnedåben

Anmeld

13. oktober 2010

<3

HAHAHa sikken en masse skønne billeder!!! Dejligt at se...

Tror desværre også vi kun har fjolle-billeder at os alle tre Sådan er det vist ind imellem

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Kirle skriver:

HAHAHa sikken en masse skønne billeder!!! Dejligt at se...

Tror desværre også vi kun har fjolle-billeder at os alle tre Sådan er det vist ind imellem

Smiler hvor er du sød men lad os da lige se alligevel

Anmeld

13. oktober 2010

Orkide86

Det er hvis det eneste jeg har.

Anmeld

13. oktober 2010

<3

twinboys skriver:

Smiler hvor er du sød men lad os da lige se alligevel

Åh det ville jeg gerne men kæresten og jeg har no go med fotos af Tjalfe på nettet

Ville lægge et op ad kæresten og jeg men foto uploaderen siger fejl!

Anmeld

13. oktober 2010

CarinaSB

Det er hvis det eneste jeg har ...

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Kirle skriver:

Åh det ville jeg gerne men kæresten og jeg har no go med fotos af Tjalfe på nettet

Ville lægge et op ad kæresten og jeg men foto uploaderen siger fejl!

Hvorfor no go af jeres bebs???

Anmeld

13. oktober 2010

<3

twinboys skriver:

Hvorfor no go af jeres bebs???

Min kæreste er politisk aktiv og har fået trusler deraf modtaget i vores hjem. Da jeg blev gravid så ønskede jeg ikke at mit barn skulle være en del af vores voksenliv og deraf komme i skudslinien. Så derfor har vi navnebeskyttelse i institutionen og fotoforbud. Så hvis uheldet skulle være ude så kan de ikke identificere ham.

Ved godt det lyder helt skørt og som en overreaktion, men desværre er det nogle meget skøre mennesker derude som ikke kan respektere private grænser eller adskille personen fra bolden osv.

Dernæst har vi efter Tjalfe blev født, oplevet noget meget afslørende billeder på nettet som måske ville kunne bruges imod barnet i dets voksenliv. Man ved jo ikke hvad børnene ender med at gerne ville være. Så derfor har vi den holdning at når Tjalfe er gammel nok så får han lov til at spamme internettet med de fotos som han ønsker skal være offentlige

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Kirle skriver:

Min kæreste er politisk aktiv og har fået trusler deraf modtaget i vores hjem. Da jeg blev gravid så ønskede jeg ikke at mit barn skulle være en del af vores voksenliv og deraf komme i skudslinien. Så derfor har vi navnebeskyttelse i institutionen og fotoforbud. Så hvis uheldet skulle være ude så kan de ikke identificere ham.

Ved godt det lyder helt skørt og som en overreaktion, men desværre er det nogle meget skøre mennesker derude som ikke kan respektere private grænser eller adskille personen fra bolden osv.

Dernæst har vi efter Tjalfe blev født, oplevet noget meget afslørende billeder på nettet som måske ville kunne bruges imod barnet i dets voksenliv. Man ved jo ikke hvad børnene ender med at gerne ville være. Så derfor har vi den holdning at når Tjalfe er gammel nok så får han lov til at spamme internettet med de fotos som han ønsker skal være offentlige

Det forstår jeg godt... Ang. mig selv er der jo også en herinde fra som gennem et par år har generet mig på min hjemmeside...

Hvorfor personen gør det er et godt spørgsmål... Men jeg ved hvor personen kommer fra... det har jeg fået oplyst...

Det er bare ikke rart...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.