Frygter fødsel på DET sygehus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Bryndis

BabyStella! skriver:

Sådan havde jeg det med Aalborg sygehus, syns´ personalet var så sure da jeg var forbi og hilse på min svigerinde, som havde født, mens jeg var 3 mdr. gravid. Svigerinden fortalte oz at hun nærmest blev "jaget" hjem, og hun var faktisk ikke parat til det, men det mente de altså at hun var?!

Så af den grund valgte jeg HJørring sygehus, hvilket jeg var sindsygt glad for

Skift, hvis du ikke føler dig tryg med Thisted sygehus - spør´ din jordmoder Pøj pøj med det

Okey det var da en træls oplevelse for hende. Men det er lige sådan noget som jeg frygter. Jeg har fået lov til at bo på patienthotel eller barselgangen i to dage pga. amningen og hvis de allerede begynder samme dag som jeg har født at jeg skulle hjem så ville jeg da gå i panik.

Tror jeg vil snakke med min jordemoder i morgen om det, for jeg vil da gerne have en god oplevelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Bryndis

Mathilde skriver:

Jeg fødte i Thisted og...hmm var delvis tilfreds.

Da vi kom ind havde jeg kraftige veer med 2-3 min. mellemrum, men stod op og kunne svare på spg. fra jm. Hun undersøger mig ikke, da hun skal til akut kejsersnit. Derfor står vi alene i 45 min. hvor det ender med at mine veer er helt vilde og jeg kan slet ikke holde det ud! Da hun endelig kommer er jeg så småt begyndt at presse og det hele går stærkt og er ret kaotisk og jeg får ikke snakket med jm om hvad jeg ønsker/ikke ønsker osv.

MEN jm var super dygtig og erfaren og hun havde fuld kontrol over situationen. Det ændrer selvf. ikke på, at jeg slet ikke følte mig med i noget og var utryg. Men det gik jo fint alligevel

Opholdet efterfølgende var meget tilfredsstillende. Ikke noget at klage over der.

Jeg har snakket med min jm efterfølgende og hun sagde, at havde hun vidst, at jeg var så langt i fødslen, var der blevet kaldt en ekstra jm ind til mig.

Hvem har du gået til konsultation hos?

Det er nemlig sådan en oplevelse jeg frygter og få. Jeg vil gerne blive taget godt imod og det hele skal gå stille og roligt og der skal bare være kontrol over  tingene.

Man må jo have været i total panik hvis man stod der med veer som du gjorde og så at der ikke var nogen der til at hjælpe. Det ville jeg ihvert fald være.

Men dejligt at det så endte godt med din fødsel

Anmeld

13. oktober 2010

Bryndis

BabyAnno2011 skriver:

Puha, jeg skal også føde på thisted sygehus så nu blir jeg da en smule nervøs

Ja man bliver da lidt nervøs for at tage ind til sygehuset når man kun høre negative ting om det.

Men jeg håber da at vi begge får en god oplevelse

Anmeld

13. oktober 2010

Bryndis

Malouis skriver:

Jeg har selv født der og gør det GERNE igen.. Personalet var FANTSTISKE, og jordmødrene det samme...

så glæd du dig bare fødegangen er fyldt med positive mennesker som gerne vil hjælpe dig...

Dejligt at høre at du havde en god oplevelse Det er lidt ubehageligt at skulle der op når man kun har hørt negative ting om det.

Anmeld

13. oktober 2010

Mathilde

Bryndis skriver:

Det er nemlig sådan en oplevelse jeg frygter og få. Jeg vil gerne blive taget godt imod og det hele skal gå stille og roligt og der skal bare være kontrol over  tingene.

Man må jo have været i total panik hvis man stod der med veer som du gjorde og så at der ikke var nogen der til at hjælpe. Det ville jeg ihvert fald være.

Men dejligt at det så endte godt med din fødsel

Ja det var da skræmmende, at stå alene og ikke vide hvad der sker, når man ikke har prøvet det før... Men hun havde slet ikke troet, at jeg var så langt, fordi jeg var ret rolig og førstegangsfødende.

Jeg kender flere der har født i Thisted, som var meget glade for det. Jeg tror ikke du skal bekymre dig... Ellers så snak med din jm om det, så de ved at du har brug for at vide hvad der sker. Og så tag af sted i god tid. Det var jo det vi gjorde forkert.

Anmeld

15. oktober 2010

Davidsen87

Jeg har født begge mine på thisted sygehuse Og har kun været tilfres

Anmeld

15. oktober 2010

sanne O

Hej 

Jeg har født på Thisted sygehus 2 gange og skal igen til marts, og jeg har været 100% tilfreds begge gange. Begge jordemødre var superdygtige og virkelig søde. Jeg var enormt bange for at føde første gang, men jordemoderen var så god til at "se" mig at det gik fint alligevel. Husk lige på at for hver dårlige ting man hører er der nok 10 gode ting, men det er ikke så spændende at fortælle om:-) Jeg er helt tryg ved at skulle føde mit 3. barn i Thisted også:-))    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.