Frygter fødsel på DET sygehus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Bryndis

Hej

Jeg har termin om 3 uger og jeg hader virkelig det at jeg skal føde på Thisted sygehus. Jeg har kun hørt dårlige ting om sygehuset og personalet. Jeg er virkelig nervøs for at de vil gøre min fødsel til et helved fordi at de måske ikke lige har tid til en fødsel på det tidspunkt eller at de bare ikke gør som jeg vil have det.

Jeg fødte på Holstebro sygehus første gang da jeg boede der nede på det tidspunkt og det var bare den bedste oplevelse og personalet var bare så hjælpsomme og positive med al ting.

Er der nogen der bare kan sige lidt positive ting om Thisted sygehus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Mettemus

Bryndis skriver:

Hej

Jeg har termin om 3 uger og jeg hader virkelig det at jeg skal føde på Thisted sygehus. Jeg har kun hørt dårlige ting om sygehuset og personalet. Jeg er virkelig nervøs for at de vil gøre min fødsel til et helved fordi at de måske ikke lige har tid til en fødsel på det tidspunkt eller at de bare ikke gør som jeg vil have det.

Jeg fødte på Holstebro sygehus første gang da jeg boede der nede på det tidspunkt og det var bare den bedste oplevelse og personalet var bare så hjælpsomme og positive med al ting.

Min svigerinde fødte på Thisted Sygehus og var 100% tilfreds med hele forløbet og opholdet på patienthotellet efterfølgende. Har ikke så mange detaljer, men de havde i hvert fald en god oplevelse

Anmeld

12. oktober 2010

Malene76

Bryndis skriver:

Hej

Min veninde har født to børn der og har været godt tilfreds.  Håber du får et godt forløb.

MVH Malene

Anmeld

13. oktober 2010

Bryndis

Malene76 skriver:

Min veninde har født to børn der og har været godt tilfreds.  Håber du får et godt forløb.

MVH Malene

Nå det er da dejligt at høre

Det håber jeg også

Anmeld

13. oktober 2010

BabyStella!

Bryndis skriver:

Hej

Sådan havde jeg det med Aalborg sygehus, syns´ personalet var så sure da jeg var forbi og hilse på min svigerinde, som havde født, mens jeg var 3 mdr. gravid. Svigerinden fortalte oz at hun nærmest blev "jaget" hjem, og hun var faktisk ikke parat til det, men det mente de altså at hun var?!

Så af den grund valgte jeg HJørring sygehus, hvilket jeg var sindsygt glad for

Skift, hvis du ikke føler dig tryg med Thisted sygehus - spør´ din jordmoder Pøj pøj med det

Anmeld

13. oktober 2010

Meliora

Bryndis skriver:

Hej

man har jo heldigvis frit sygehusvalg, så skift du bare:-)

Anmeld

13. oktober 2010

LenaJohansen

jeg har os kun hørt dårligt om thisted sygehus. Jeg vil gerne flytte til thy, men vil vente til jeg har født, for vil ikke føde på thisted sygehus.

Anmeld

13. oktober 2010

Moldemine

Jeg har selv født der og gør det GERNE igen.. Personalet var FANTSTISKE, og jordmødrene det samme...

så glæd du dig bare fødegangen er fyldt med positive mennesker som gerne vil hjælpe dig...

Anmeld

13. oktober 2010

Mathilde

Jeg fødte i Thisted og...hmm var delvis tilfreds.

Da vi kom ind havde jeg kraftige veer med 2-3 min. mellemrum, men stod op og kunne svare på spg. fra jm. Hun undersøger mig ikke, da hun skal til akut kejsersnit. Derfor står vi alene i 45 min. hvor det ender med at mine veer er helt vilde og jeg kan slet ikke holde det ud! Da hun endelig kommer er jeg så småt begyndt at presse og det hele går stærkt og er ret kaotisk og jeg får ikke snakket med jm om hvad jeg ønsker/ikke ønsker osv.

MEN jm var super dygtig og erfaren og hun havde fuld kontrol over situationen. Det ændrer selvf. ikke på, at jeg slet ikke følte mig med i noget og var utryg. Men det gik jo fint alligevel

Opholdet efterfølgende var meget tilfredsstillende. Ikke noget at klage over der.

Jeg har snakket med min jm efterfølgende og hun sagde, at havde hun vidst, at jeg var så langt i fødslen, var der blevet kaldt en ekstra jm ind til mig.

Hvem har du gået til konsultation hos?

Anmeld

13. oktober 2010

BabyAnno2012

Puha, jeg skal også føde på thisted sygehus så nu blir jeg da en smule nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.