Købe hus tæt på tog banen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Laulund87

Nu er jeg vokset op med togbane i baghaven..Vitterligt.

Vores have gik op til et hegn og lige på den anden side, var togbanen. Det er virkelig et spørgsmål om tilvænning.

Husker det slet ikke som generende Det kørte endda forbi om natten og vi vågnede ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

mor_sabina

Muffi . skriver:

Drømme huset er fundet

http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?csref=boligsiden&fromsite=boligsiden&sagsnr=4718565&forretningsnr=105612

Du kan som sådan ikke høre toget inde i huset , kun i haven , De kører ca hver 10 min indtil midnat

Jeg har boet tæt på jernbanen det meste af mit liv, og man vænner sig lynhurtigt til det. Har aldrig tænkt over det faktisk. Men det var også kun to gange i timen!? Min bedstefar bor lige ovenpå stationen og han klager heller ikke, tror altså man vænner sig til det. Så jeg siger køb

Anmeld

13. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har stemt nej. For det ville kunne få mig til at vælge huset fra.

Men min erfaring er, at man vænner sig til det, når man bor nær togskinner, så man til sidst ikke rigtigt tænker over det længere, når der kommer et tog susende forbi.

Anmeld

13. oktober 2010

Majbriteriksen

Hej

Tror helt sikkert at man hurtigt vil vænne sig til det-jeg ville ikke betænke mig 1 sekund.

Og må jeg sige at det er et vild lækkert hus-elsker helt vildt gulvene i stuen-flot flot flot.

Anmeld

13. oktober 2010

Lone Jakobsen

super flot hus.

vi bor selv tæt på togbane og tænker aldrig over det. jeg var bekymret i starten, men det har aldrig været et problem. (kun da de sku ordne den....for der larmede det helt vildt)

Anmeld

13. oktober 2010

tip

Jeg vil sige, at jeg er opvokset ,med at have tog kørene gennem baghaven. Det har været fint, og DSB har de senere år betalt for at opsætte et isoleret hegn. Derfor syntes jeg, at hvis det er drømmehuset, skal I købe det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.