Købe hus tæt på tog banen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i købe hus tæt på s togs banen ?? Toget kører på en skrænt ca 30 meter fra huset .

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.271 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Lady Marion <3

Drømme huset er fundet

http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?csref=boligsiden&fromsite=boligsiden&sagsnr=4718565&forretningsnr=105612

Du kan som sådan ikke høre toget inde i huset , kun i haven , De kører ca hver 10 min indtil midnat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Nadia&Daniel

Synes virkelig det er et lækret hus vi ville købe det.. Også selvom det med toget..

Anmeld

12. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Muffi . skriver:

Drømme huset er fundet

http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?csref=boligsiden&fromsite=boligsiden&sagsnr=4718565&forretningsnr=105612

Du kan som sådan ikke høre toget inde i huset , kun i haven , De kører ca hver 10 min indtil midnat

Jeg har i mange år boet ca lige så lang fra hvor s-toget kørte. Det er utrolig sjældent jeg lægger mærke til det. Jeg vågner ej heller af det.

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Jeg har stemt nej, ikke pga. den evt. larm men pga. at jernbanen har ret til at tage jord fra de omliggende haver hvis de skal udvide. Og det synes jeg er for nederen. Derfor ville jeg fravælge sådan et hus. Men hvis I kan leve med en evt. mindre have og tættere togskinner så køb det

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

Nadia&Daniel skriver:

Synes virkelig det er et lækret hus vi ville købe det.. Også selvom det med toget..

Super lækkert hus og dejligt tæt på byen Lige som vi ville ha det

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Jeg har stemt nej, ikke pga. den evt. larm men pga. at jernbanen har ret til at tage jord fra de omliggende haver hvis de skal udvide. Og det synes jeg er for nederen. Derfor ville jeg fravælge sådan et hus. Men hvis I kan leve med en evt. mindre have og tættere togskinner så køb det

Jamen haven måtte de meget gerne tage lidt af   grunden er jo på 1300 kvm og det syntes vi er lidt rigeligt men vi kan leve med det .

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

DatterMalou skriver:

Jeg har i mange år boet ca lige så lang fra hvor s-toget kørte. Det er utrolig sjældent jeg lægger mærke til det. Jeg vågner ej heller af det.

Jeg tror også man vænner sig til det og når man er inde i huset hører man det dårligt nok

Anmeld

12. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Muffi . skriver:

Jeg tror også man vænner sig til det og når man er inde i huset hører man det dårligt nok

Og i haven for den sags skyld, om sommeren bliver der heler ikke langt synderligt mærke til det... Jeg tænker tit "nårh ja toget kører her jo stadig" haha.. Nu er det godt nok min far der bor i huset nu, men mit andet barndomhjem..

Anmeld

12. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvis i er vilde med huset, så køb det. Togene skal i nok vende jer til.

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Muffi . skriver:

Jamen haven måtte de meget gerne tage lidt af   grunden er jo på 1300 kvm og det syntes vi er lidt rigeligt men vi kan leve med det .

Ja men så er toget også tættere på måske 15m væk også er larmen fordoblet... Men igen det er jer der skal bo der så I må gøre op med jer selv om det er noget for jer.

Men må lige sige at jeg ELSKER området Ville da også gerne bo ved dyrehaven hvis jeg skulle flytte fra byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.