Hvad ønsker jeres babyer sig til jul???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Loa

Indtil videre ønsker "hun" sig Bodil Kjær trækelefant. (Selvom der er længe til hun kan bruge den, men hun har bare oceaner af baby legetøj)

RoomMate sengetøj.

Ved sgu ikke hvad vi ellers skal ønske os til hende?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

oo

serinasmor skriver:

det er en rigtig god ide at ønske sig legetøj der kan bruges af søde lille sol fra 6 mdr og frem ... normalt har man ( vi har i hvert fald) RIGTIG mange rangler og legetøj til op til 6 mdr... men det der kom efterfølgende havde vi slet ikke tænkt på .... så det kan være finde bolde og andre ting der kan trille væk .. ting der kan stables... og noget der kan larme når man slår på det  alt dette ser ud til at være en succes endnu (10 mdr) og det startede netop ved 6 mdr.. og så måske en gåvogn .. det er jo ikke til at vide hvornår den lille sol bliver mobil og kan rejse sig op ad alt muligt selvom det selvfølgelig virker helt urealistisk for jer lige nu at det snart kommer til at ske

super! tak for tippet, for jeg synes virkelig det er svært at tænke langsigtet når det gælder legetøj!!

Anmeld

5. november 2010

serinasmor

Tjuhl skriver:

super! tak for tippet, for jeg synes virkelig det er svært at tænke langsigtet når det gælder legetøj!!

det var da så lidt og ja det er RIGTIG svært at være på forkant.. men vi prøver nu alligevel

Anmeld

12. november 2010

linemus

Loa skriver:

Wauw, den stol er da super cool  Ved du noget om alderen til den? Eller er det bare fra de kan gå ca?

Ja det vil jeg tro

Den er nemlig rigtig fed. Sofie fik en pink chaisselong i dåbsgave. Den er nu også fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.