Hvad ønsker jeres babyer sig til jul???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.956 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Bom

Hej Piger..

Min svigermor er allerede begyndt og snakke om at vi skal lave ønskeseddel til jul, men hva søren skal Matilde på 5 mdr ønske sig??? (Hun er fra d. 15 maj, så er 7½ mdr til jul)

Håber i kan hjælpe med nogle gode ideer...

Knus Maria og Matilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Nadia&Daniel

Har termin den 2. November - så vi har også snakket lidt om juleønsker hos os...

Både til os selv og den kommende guldklump (det som vi så måske ikke får til jul - gemmer vi så til ønskeseddelen til barnedåben)

Dette har vi i tankerne (ikke alt kommer på listen):

• Gavekort (BabySam, Kære Børn, H&M)
  • Bogen om barnet
  • Badekar (FlexiBath - til sommerhuset)
  • Happy mommy and baby elephant (BIBA TOYS) - (BabySam)
  • Lamaze Drejetæppe og legetæppe med mariehøne (Kære Børn)
  • Trunkie Ellie Activity Toy (BIBA TOYS) - (BabySam)

Anmeld

12. oktober 2010

LISBETH:-)

Elina på 5 mdr ønsker sig indtil videre:

Juniordyne

Motorikgynge med sider fra juulplus

Deryan junior luksus rejseseng

Penge som kan gemmes til en større ting

Anmeld

12. oktober 2010

smokin

Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Min svigermor er allerede begyndt og snakke om at vi skal lave ønskeseddel til jul, men hva søren skal Matilde på 5 mdr ønske sig??? (Hun er fra d. 15 maj, så er 7½ mdr til jul)

Håber i kan hjælpe med nogle gode ideer...

Knus Maria og Matilde

en wheely bug (vi har lige købt en)

Anmeld

12. oktober 2010

henh01

Jeg synes også det er svært, jeg har termin d. 20 nov.. Men det er nok noget med noget legetøj, barnevognstæppe, gavekort mv.

Anmeld

12. oktober 2010

Svenne

Bobles tumledyr, junior sengetøj..

Anmeld

12. oktober 2010

Malthes mor

Malthe på 1 år til december og storebror på 4 år ønsker sig en stor trampolin til haven:-)

Anmeld

12. oktober 2010

serinasmor

serina er 11½ mdr til jul ... og hun ønsker sig et legekøkken, bObles tumlesdyr, dukketøj, dukke, dukkevogn, køkkenting, ballancecykel (ved godt det er tidligt), juniordyne, sengetøj til juniordyne, tøj str 86+ (vi har sygt meget i str 80 så det kommer vi nok ikke til at mangle ) og legemad... hun ønsker sig i øvrigt præcist det samme til hendes fødselsdag 14 dage senere ... derfor er vi jo nødt til at anskaffe os legetøj og lidt tøj der helst skal kunne holde helt til næste jul  ... 

men jul ved 7½ mdr .... jeg ville nok ønske tøj str næste .. klodser(puttekasse - gerne i hård plast da disse klodser larmer sjovt og stables bedre end stof) bolde, gåvogn, sko i str 20, bObles tumledyr, stabletårn, klapvogn  .... hvis i self ikke har alt dette i forvejen

Anmeld

12. oktober 2010

Miamaja

Et kokken! - det blev min guldklump SAA glad for og det er super naar de lige skal laere at staa selv

Anmeld

14. oktober 2010

Bom

Tak for jeres svar piger...

Der var da ihvertfald et par stykker af dem der kom på ønskesedlen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.