har det rigtig underligt idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

quar20

Anja&jesper skriver:

Jeg hopper lige på oplægget igen  håber det er okay med jer..

Jeg sad faktisk og tænkte i går efter jeg havde skrevet her inde at det med udflåd hvad det endelig betyder, nu når det er min første gang og jeg ikke lige er helt inde i alle ting.

Og det med pluk veer ja mine bliver også bare værre og værre, nogle siger jo det er meget godt for så gør kroppen jo klar til fødsel, men det er godt nok hårdt man ikke kan lave noget, bare i dag da jeg skulle hænge vasketøj op fik jeg ondt igen og så måtte jeg bare ind og sidde men heller ikke det hjælper når man har det sådan..

Håber I andre har det bare lidt bedre, også nu når man selv ved hvordan det er Anja

Hvordan med udflåd? Altså har læst flere steder at man har MERE udflåd i slutningen af graviditeten - og det skal jeg da lige love for jeg har..! BRADR..!!

Arhhh troede jeg ville kunne sove helt fantastisk i nat men NEJ NEJ endnu en nat med kramper, ondt i lænd og ryg og opkast og renderi på toilettet...!! ØV BØV...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Anja&jesper

quar20 skriver:

Hvordan med udflåd? Altså har læst flere steder at man har MERE udflåd i slutningen af graviditeten - og det skal jeg da lige love for jeg har..! BRADR..!!

Arhhh troede jeg ville kunne sove helt fantastisk i nat men NEJ NEJ endnu en nat med kramper, ondt i lænd og ryg og opkast og renderi på toilettet...!! ØV BØV...!!

Ja jeg syntes heller ikke det er så rart

Okay, jeg vidste ikke lige at man ville få mere i slutningen af graviditeten, det er rart man kan skrive og spørge her inde

Puha en nat du har haft, så du godt brugt nu her..

Min nat har bare været underlig for jeg har haft pluk veer og så har lillemanden været ekstrem aktiv. og ja så er der jo de sædvanlige tisse ture om natten.

Anmeld

13. oktober 2010

quar20

Anja&jesper skriver:

Ja jeg syntes heller ikke det er så rart

Okay, jeg vidste ikke lige at man ville få mere i slutningen af graviditeten, det er rart man kan skrive og spørge her inde

Puha en nat du har haft, så du godt brugt nu her..

Min nat har bare været underlig for jeg har haft pluk veer og så har lillemanden været ekstrem aktiv. og ja så er der jo de sædvanlige tisse ture om natten.

Ja det er rigtig dejligt lige at kunne spørger herinde.. Der er jo så mange dejlige mennesker der måske har oplevet det samme som en selv - eller ja bare har et rigtig godt råd..

Nej sikke en nat..!! Har lige været i et mega damp bad idag, så nu er det også godnat fra mig og håber inderligt jeg får en go nat i nat..!!

Årh gud ja plukveer og tissetrang fordi de er aktive derinde..!! Det lyder faktisk som mine nætter normalt..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.