quar20 skriver:
Det kan du bestemt...!!
Ja lægerne og scanningerne har vist lidt forskelligt hos mig..!! er nok længere henne end forventet..!! altså kun 2 uger længere henne..!!
Men ja det er lige lidt for tidligt men i uge 37 graviditets uge er det jo okay de kommer til verden så vi må håbe det sker der
..!!
Men ja har det præcis på samme måde.. Det er sku hårdt for ens krop.. Og sådan en nat havde jeg også i nat med kramper.. Havde også halsbrænd lige så jeg hverken sku sidde, stå, ligge eller ja..!! Bare være nogen steder..!!
Håber også du/i får det bedre og lad os håbe at tiden flyver afsfted nu...!!

Jeg hopper lige på oplægget igen
håber det er okay med jer..
Jeg sad faktisk og tænkte i går efter jeg havde skrevet her inde at det med udflåd hvad det endelig betyder, nu når det er min første gang og jeg ikke lige er helt inde i alle ting.
Og det med pluk veer ja mine bliver også bare værre og værre, nogle siger jo det er meget godt for så gør kroppen jo klar til fødsel, men det er godt nok hårdt man ikke kan lave noget, bare i dag da jeg skulle hænge vasketøj op fik jeg ondt igen og så måtte jeg bare ind og sidde men heller ikke det hjælper når man har det sådan..
Håber I andre har det bare lidt bedre, også nu når man selv ved hvordan det er
Anja
Anmeld