øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

quar20

Anonym skriver:

hvordan ved jeg om det er mens eller blødning .. den har bare ikke mens styrke eller farven. . jeg kan nøjes med trusse indlæg lige pt´

Det er møg svært at sige...!! - Men når du ikke har "normal mens. blødning" syntes jeg du skal kontakte din læge imorgen..!! forklarer dem at du er gået over tiden - og at du har testet negativ 4 gange..!! det var hvad jeg gjorde denne gang da jeg ikke fik min mens. også gik jeg til kontrol dernede - sku faktisk være sendt til gyn. da vi fik en positiv test..!!

Det kan jo skyldes SÅ mange forskellige ting at ens mens ikke kommer - eller at den kommer men slet ikke er normal..!!

Så syntes du skal kontakte lægen for at få svar..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Det er møg svært at sige...!! - Men når du ikke har "normal mens. blødning" syntes jeg du skal kontakte din læge imorgen..!! forklarer dem at du er gået over tiden - og at du har testet negativ 4 gange..!! det var hvad jeg gjorde denne gang da jeg ikke fik min mens. også gik jeg til kontrol dernede - sku faktisk være sendt til gyn. da vi fik en positiv test..!!

Det kan jo skyldes SÅ mange forskellige ting at ens mens ikke kommer - eller at den kommer men slet ikke er normal..!!

Så syntes du skal kontakte lægen for at få svar..!!

oki tak.

Anmeld

13. oktober 2010

Anonym trådstarter

hvor længe er det normalt at bløde lyserødt/ brunt. vis man har abort eller at man bare blæder pga graviditet.. syndes nemlig ikke det er mens styrke eller lugt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.