øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

øv øv op på hesten igen...

hvornår tror i jeg får æl og at vi kan blive gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Men jeg ved det jo ikke, men det er jo langt at gå over tiden, så måske du skulle gå til lægen og få det tjekket, eller i hvert fald lige holde øje med hvor længe du bløder om det er i lige så lang tid, som du plejer at have mens...

jeg har kun brugt 2 bind ind til videre det er ikke fordi det bløder meget men der kommer da noget

Anmeld

12. oktober 2010

twinboys

Anonym skriver:

hvornår tror i jeg får æl og at vi kan blive gravid 

Desværre det ved jeg ikke men det kommer jo an på ens cyklus...

Majbritt

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Desværre det ved jeg ikke men det kommer jo an på ens cyklus...

Majbritt

øv vil bare så hurtig i gang igen. HAR HØRT man godt kan  bløde i første del af gravidteten. eller er der kun chance for at det er abort eller mens

Anmeld

12. oktober 2010

twinboys

Anonym skriver:

øv vil bare så hurtig i gang igen. HAR HØRT man godt kan  bløde i første del af gravidteten. eller er der kun chance for at det er abort eller mens

Ja nogle bløder i starten men er det ikke kun ganske lidt...???

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Ja nogle bløder i starten men er det ikke kun ganske lidt...???

jamen hvad er lidt og hvad er meget ??

Anmeld

12. oktober 2010

twinboys

Anonym skriver:

jamen hvad er lidt og hvad er meget ??

Ved det ikke søde... tror du skal kontakte din læge...og spørge  ham

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

undskyld vis det er lidt ulækkert.. men det jeg bløder ny er ret lyst og lidt slim agtigt,, er det nomalt ?? syndes da ikke mens plejre at være lyst

Anmeld

12. oktober 2010

quar20

Anonym skriver:

undskyld vis det er lidt ulækkert.. men det jeg bløder ny er ret lyst og lidt slim agtigt,, er det nomalt ?? syndes da ikke mens plejre at være lyst

Lige præcis som du beskriver det.. Sådan havde jeg det med vores søn Tino fra uge 4 graviditetsuge og frem til uge 17 ca..!! Var til scanning hver uge for at tjekke ham derinde osv..!!

Og det er altså ikke alle der kan se en graviditet på de teste der så hurtigt..

Eks. jeg er gravid med lillebror og jeg sku ha haft min mens i januar men jeg testede først positiv d. 26 marts..!!  - hverken lægen eller de teste jeg købte viste andet end negative - først d. 26 november var den positiv..!!

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Lige præcis som du beskriver det.. Sådan havde jeg det med vores søn Tino fra uge 4 graviditetsuge og frem til uge 17 ca..!! Var til scanning hver uge for at tjekke ham derinde osv..!!

Og det er altså ikke alle der kan se en graviditet på de teste der så hurtigt..

Eks. jeg er gravid med lillebror og jeg sku ha haft min mens i januar men jeg testede først positiv d. 26 marts..!!  - hverken lægen eller de teste jeg købte viste andet end negative - først d. 26 november var den positiv..!!

hvordan ved jeg om det er mens eller blødning .. den har bare ikke mens styrke eller farven. . jeg kan nøjes med trusse indlæg lige pt´

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.