Kemikalier og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

otlitrom

Jeg så det godt, og det satte virkelig tankerne igang. Jeg er blevet meget opmærksom, efter vi er begyndt i behandling. Og nu hvor jeg forhåbentlig snart bliver gravid, kan jeg mærke at det fylder meget mere i min bevidsthed end jeg først havde troet...

Men jeg er ligeglad.. Hvad andre gør med deres produkter er mig som sådan ligegyldigt, hvis ikke det direkte skader. Men mine egne øjne er blevet åbnet, og det tror jeg de fortsat vil være.

Har altid været "fan" af økologisk/natur-legetøj, og tænkt at det var det jeg ville bruge, når barnet engang kom. Men med produkter som shampoo etc. f.x. til mig selv har jeg ikke tænkt SÅ langt..

Men nu var jeg heldig at vinde STURHS parfume og parabenefri produkter herinde, og bruger kun det. Det kræver en hårvask mere om ugen, men hellere det og jeg ikke fylder mig med alt muligt skrammel.. I hvert fald i håret Næste projekt er en bedre makeup. Ikke at jeg bruger meget, men lidt er godt at have

Synes indslaget i tv var fint!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

K&S

Tjuhl skriver:

det er skræmmende! det er også skræmmende at EU pt forsøger at tvinge Danmark til at sætte de sutteflasker med årh gokgok, jeg kan ikke huske navnet, men et farligt og hormonforstyrrende stof i flaskens plastic, på gaden igen efter Danmark har forbudt dem

Bisphenol A   og ja, helt grotesk...!

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Tjuhl skriver:

det er skræmmende! det er også skræmmende at EU pt forsøger at tvinge Danmark til at sætte de flasker med årh gokgok, jeg kan ikke huske navnet, men et farligt og hormonforstyrrende stof i flaskens plastic, på gaden igen efter Danmark har forbudt dem

Ja, jeg mener det hedder BPA eller noget i den dur. Et rasende farligt hormonforstyrrende stof. Som EU-land skal vi harmoniseres med de andre, men jeg mener bare ikke,det skal være på bekostning af sundheden

Anmeld

12. oktober 2010

oo

K&S skriver:

Bisphenol A   og ja, helt grotesk...!

jæssssss! jeg ku huske Bi og A'et men ja det er virkelig grotesk - og så kan man tænke lidt over det med EU jo...tsk tsk

Anmeld

12. oktober 2010

<3

18januar/kats skriver:

samme her !

Anmeld

12. oktober 2010

JustMe

Tjuhl skriver:

jæssssss! jeg ku huske Bi og A'et men ja det er virkelig grotesk - og så kan man tænke lidt over det med EU jo...tsk tsk

Ja, det er tankevækkende, så mange mange ting EU gerne vil ændre til det dårligere i DK  

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

JustMe skriver:

Ja, det er tankevækkende, så mange mange ting EU gerne vil ændre til det dårligere i DK  

Ja, de skulle i stedet gøre det omvendt og skærpe reglerne i de andre lande

Anmeld

14. oktober 2010

JustMe

Baagøe skriver:

Ja, de skulle i stedet gøre det omvendt og skærpe reglerne i de andre lande

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

JustMe skriver:

Kunne ikke være mere enig

Tak. Det skulle jo nødig være sådan at vi går på kompromis med vores børns sundhed...

Anmeld

14. oktober 2010

JustMe

Tak. Det skulle jo nødig være sådan at vi går på kompromis med vores børns sundhed...

Eller vores egen for den sags skyld. Det er fint med mig, at EU laver "minimumsregler", som landene skal leve op til. Men at bede et givent land slække på regler, det land føler bør være skærpet, er jo fuldstændigt hul i hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.