Svigerfamilien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Lillefe

Umiddelbart ville jeg nok sige til min kæreste han selv måtte tage ud og besøge sin familie og han måtte tage op med dem hvad de havde tænkt sig, og jeg ville ærligt talt være ligeglad om de så sad og bagtalte mig det må din kæreste så lære at sige fra overfor. Det kan ikke være dit problem. Så må de jo vælge om de har tænkt sig at se deres barnebarn eller lade være. For mit barnebarn skulle da i hvert fald ikke derhjem før de lærte at acceptere tingene som de er.

Håber du kan bruge det til noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

VIPpigen

Det er bare ikke rigtig. Undskyld det her bliver store ord, men hvis din kæreste ikke kan sige fra, så må du. Hvis det var min svigerfamilie ville jeg gå fuldstændig amok. Jeg ville ikke finde mig i sådan kommentar, og jeg skulle nok få den vendt så de kunne få den tilbage. Din svigerinde er tarvlig at komme med den kommentar om at slå baby ihjel pga en fest, og hun må MEGET gerne uddybe det, for tror da vidst hun mangler at lære om nogen ting ved en graviditet. Havde min svigerfamilie sagt sådan om at min kæreste ville smide vores baby ud hvis det enten var en pige (det er en pige her) eller fordi baby får kolik ville jeg nok smide tilbage og sige ja, men vi er jo nogen som ikke er ligeså onde som dem som ville gøre sådan/opdraget deres barn sådan.

Ej, undskyld, men bare af at læse det begynder det at køre i mit hoved hvad de skulle have tilbage, for det er virkelig ikke fair. Og syntes næste gang i skal derud, hvis de stadig behandler jer ligeså respektløs så når i går kan du altså godt tillade dig at sige at det er din kæreste som bor med dig, og ham som er sammen med dig, og at du syntes de skal respektere det, også for deres kommende barnebarns skyld.

Her tror svigermor at kæresten kan tage vores lille pige med til jul, hvis jeg ikke gider med derop(har termin den 7 december) NO WAY... Jeg skal sq da være sammen med min datter, om jeg så skulle holde jul selv. Men det er så fordi hun glæder sig over at hun får hele 2 børnebørn her i november og december (hvis termin holdes)

Men hvis din kæreste ikke siger noget til hans forældre snart, SÅ ÅBEN KÆFTEN..... Det syntes jeg du er i din fulde ret til, og vil sige at det kan sq da ikke blive værrere...

STOR

(undskyld det blev så langt)

Anmeld

12. oktober 2010

Pipsle2012

Øv hvor er det træls at det skal være sådan...

Sender dig lige en kæmpeog håber at tingene bliver bedre.

Tanker herfra

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

jeg er netop bange for det kan blive værre ved at en af os måske åbner munden og siger noget. Altså min kærestes mor bandlyste mig fra hendes grund i et halvt år fordi jeg ikke lige kom ind og sagde hej et tidspunkt hvor min kæreste lige hurtigt skulle ind og hente noget og på det halve år nåede hun og få min kæretse fortalt det ene og andet om mig bl.a. at jeg skulle have været ham utro med tre af hans egne venner hjemme hos ham.?

Anmeld

12. oktober 2010

klmf

Anonym skriver:

jeg er netop bange for det kan blive værre ved at en af os måske åbner munden og siger noget. Altså min kærestes mor bandlyste mig fra hendes grund i et halvt år fordi jeg ikke lige kom ind og sagde hej et tidspunkt hvor min kæreste lige hurtigt skulle ind og hente noget og på det halve år nåede hun og få min kæretse fortalt det ene og andet om mig bl.a. at jeg skulle have været ham utro med tre af hans egne venner hjemme hos ham.?

Hvis hun kan sige sådan til sin søn om dig, hvad kan hun så ikke finde på at sige til jeres barn engang?? I bliver nødt til at være ligeglade med om det bliver værre, hun SKAL sættes på plads nu, ellers bliver det kun værre....

Anmeld

12. oktober 2010

LenaJohansen

Jeg kan kun sige at jeg ved hvordan du har det.. Min kærestes familie er på samme måde... Så kan kun sige jeg forstår dig.. Og kan ikk komme med nogen råd.. Men håber du holder hovedet højt.. De er ikk værd at kæmpe for når de er på den måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.