Det er bare ikke rigtig. Undskyld det her bliver store ord, men hvis din kæreste ikke kan sige fra, så må du. Hvis det var min svigerfamilie ville jeg gå fuldstændig amok. Jeg ville ikke finde mig i sådan kommentar, og jeg skulle nok få den vendt så de kunne få den tilbage. Din svigerinde er tarvlig at komme med den kommentar om at slå baby ihjel pga en fest, og hun må MEGET gerne uddybe det, for tror da vidst hun mangler at lære om nogen ting ved en graviditet. Havde min svigerfamilie sagt sådan om at min kæreste ville smide vores baby ud hvis det enten var en pige (det er en pige her) eller fordi baby får kolik ville jeg nok smide tilbage og sige ja, men vi er jo nogen som ikke er ligeså onde som dem som ville gøre sådan/opdraget deres barn sådan.
Ej, undskyld, men bare af at læse det begynder det at køre i mit hoved hvad de skulle have tilbage, for det er virkelig ikke fair. Og syntes næste gang i skal derud, hvis de stadig behandler jer ligeså respektløs så når i går kan du altså godt tillade dig at sige at det er din kæreste som bor med dig, og ham som er sammen med dig, og at du syntes de skal respektere det, også for deres kommende barnebarns skyld.
Her tror svigermor at kæresten kan tage vores lille pige med til jul, hvis jeg ikke gider med derop(har termin den 7 december
) NO WAY... Jeg skal sq da være sammen med min datter, om jeg så skulle holde jul selv. Men det er så fordi hun glæder sig over at hun får hele 2 børnebørn her i november og december (hvis termin holdes)
Men hvis din kæreste ikke siger noget til hans forældre snart, SÅ ÅBEN KÆFTEN..... Det syntes jeg du er i din fulde ret til, og vil sige at det kan sq da ikke blive værrere...
STOR 
(undskyld det blev så langt
)
Anmeld