Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Znuzke skriver: Det klæder dig da at blive ældre Du ser sgu også godt ud!!!! Må lige se om jeg kan finde finde nogle...
Det klæder dig da at blive ældre Du ser sgu også godt ud!!!!
Må lige se om jeg kan finde finde nogle...
Ja find lige nogen ,,, Ej jeg kigger nu trist på det 20 årige billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi . skriver: Ja find lige nogen ,,, Ej jeg kigger nu trist på det 20 årige billede
Så har jeg fundet lidt, det ældste jeg har er fra min konfirmation, da er jeg 13 år. Så er der et fra jeg var ca. 20 år og gik på handelsskolen og endelig et fra jeg var ca. 30 år og var noget slankere end jeg er nu. Det er fra Tivoli med mine 2 niecer...Jeg har ikke lige et nutidsbillede....
Znuzke skriver: Så har jeg fundet lidt, det ældste jeg har er fra min konfirmation, da er jeg 13 år. Så er der et fra jeg var ca. 20 år og gik på handelsskolen og endelig et fra jeg var ca. 30 år og var noget slankere end jeg er nu. Det er fra Tivoli med mine 2 niecer...Jeg har ikke lige et nutidsbillede....
Wooooww Din store hottie Sjovt , man kan altså sagtens se det er dig på konfirmations billedet ,, På 20 og 30 års billedet ligner du dig selv en hel del , på 30 års billedet er du sgu lidt movie-star agtig syntes jeg
Muffi . skriver: Wooooww Din store hottie Sjovt , man kan altså sagtens se det er dig på konfirmations billedet ,, På 20 og 30 års billedet ligner du dig selv en hel del , på 30 års billedet er du sgu lidt movie-star agtig syntes jeg
Jeg blev sgu også sådan lidt.....da jeg fandt dem for et par dage siden, det er altså kun 8 år siden og sikke en forvandling....ikke til det bedre..... Sådan vil jeg gerne se ud igen...
du bliver flottere med alderen, honningblomst Bzzz
Znuzke skriver: Jeg blev sgu også sådan lidt.....da jeg fandt dem for et par dage siden, det er altså kun 8 år siden og sikke en forvandling....ikke til det bedre..... Sådan vil jeg gerne se ud igen...
Arh ved du hva .... vi bliver da alle ældre og du ser godt ud Når jeg ser bare 4 ¨år tilbage har jeg godt nok også forandret mig en del ..
Har da lidt :-)
Billede 1: 4-5 mdr
Billede 2: 3 år
Billede 3: 4 år
Billede 4: 19 år
Billede 5: 24 år
Billede 6: 26 år
Ihh en sjov tråd
Nr 1: mig som 3 årig
Nr 2: mig som 16 årig
Nr 3: mig i dag - 33 år og aldrig kysset
Det er en sjov tråd Her vil jeg også være med.
1. helt ny2. ca 4 år3. 9 år4. 12 år5. 19 år6. 29 år7. Nu 32 år
TbCp skriver: Det er en sjov tråd Her vil jeg også være med. 1. helt ny2. ca 4 år3. 9 år4. 12 år5. 19 år6. 29 år7. Nu 32 år
Du er altså smuk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128