Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er jeg som
1) 5 årig (det eneste barndomsbillede på computeren!)
2) Juli 2008 (23 år)
3) Fra i sommer: gravid med Adam (een uge før termin+fødsel) (knapt 26 år)
Satser stærkt på at komme til at se ud som på #2 igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er jeg
1. Som baby (har heldigvis fået en hals siden da)
2. Taget for en måneds tid siden. Plejer at være blondine, men havde lige været ved frisøren. Der skulle ske lidt.
smillaluna skriver: Her er jeg 1. Som baby (har heldigvis fået en hals siden da) 2. Taget for en måneds tid siden. Plejer at være blondine, men havde lige været ved frisøren. Der skulle ske lidt.
og du er jo bare smækker
ja du er godt nok BLEVET en hottie er du ikke bare skide hamrende stolt af dig selv hva???
BlyViol skriver: og du er jo bare smækker
Du er nu så sød....
Undskylder den dårlige kvalitet
Mig som 4 årig tror jeg , nr 2, 20 år med min først fødte .. nr ,3 er som jeg ser ud i dag ..
Sorry , der blev byttet lidt rundt på billederne ,,
Muffi . skriver: Undskylder den dårlige kvalitet Mig som 4 årig tror jeg , nr 2, 20 år med min først fødte .. nr ,3 er som jeg ser ud i dag ..
He he he sorry Der blev byttet rundt på rækkefølgen , men det ses vist tydligt hvilket et der er hvad ...
OMG. Jeg kunne slet ikke kende dig på 2. billede Du ser da bare pokkers godt ud nu, Eva!
Muffi . skriver: He he he sorry Der blev byttet rundt på rækkefølgen , men det ses vist tydligt hvilket et der er hvad ...
Det klæder dig da at blive ældre Du ser sgu også godt ud!!!!
Må lige se om jeg kan finde finde nogle...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128