Svigermor :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.804 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Cecilie1988

Nu vil jeg lige høre andres mening.

Min svigermor havde fødselsdag i går og jeg var ikke inviteret med min kæreste til fødsesdag ved hende.

Og vi har også været til fødselsdag for en månede siden ved en fra min kærestes side af familien, hvor hun bare ignorede mig helt.

Hun har aldrig kunnet lide mig.

Men jeg synes at dette var dråben.

Og havde tænkt mig at sige at hun ikke skal se sit barnebarn før jeg er klar til det.

Men hvad synes I?

Jeg synes nemlig at hun selv har gjort det klart at hun ikke vil have noget med mig at gøre.

Undskyld det blev lidt langt og forvirrende. Men ved slet ikke hvad jeg skal gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

SussieThyssen

Cecilie1988 skriver:

Min svigermor havde fødselsdag i går og jeg var ikke inviteret med min kæreste til fødsesdag ved hende.

Og vi har også været til fødselsdag for en månede siden ved en fra min kærestes side af familien, hvor hun bare ignorede mig helt.

Og havde tænkt mig at sige at hun ikke skal se sit barnebarn før jeg er klar til det.

Men hvad synes I?

Jeg synes nemlig at hun selv har gjort det klart at hun ikke vil have noget med mig at gøre.

Undskyld det blev lidt langt og forvirrende. Men ved slet ikke hvad jeg skal gøre.

Sikke da en gimpe.

Vælg hende fra, så enkelt er det.
Du skal ikke bruge tid og kræfter på et menneske, der ikke kan lide dig, heller ikke selvom hun er din svigermor.
Du får et stooort trøsteknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2010

Cecilie1988

Ja det må jeg hellere, for synes i hvert fald at jeg orker at spilde mere tid på hende.

Tak for det

Anmeld

12. oktober 2010

marhemor

Hvad siger din kæreste/mand til det hele?

Synes at du skal tage en lang snak med ham og fortælle ham hvordan du har det med at hun så bevidst vælger dig fra.

Jeg synes ikke at det er løsningen, at du bare vælger hende fra, for i sidste ende går det kun ud over din kæreste...

Anmeld

12. oktober 2010

Thereseh

Cecilie1988 skriver:

Men hvad synes I?

Altså, var din kæreste med?

For en ting er at hun er en gimpe, men det er da ikke særlig fedt hvis han ikke forsvarer dig? Han bør da sige til sin mor: "tak for indbydelsen mor, men jeg tar' altså Cecilie med, ellers så ser du mig ikke til din fødselsdag". 

Det er min mening 

Anmeld

12. oktober 2010

Nanastep

Hun er da bare ikke noget værd hende svigermor der ! ! ! :O

Anmeld

12. oktober 2010

Hasselnødden

Først og fremmest, så er det ikke et langt indlæg

For det andet,  er det træls I har det sådan med hinanden!

Har du talt med hende om hvordan det påvirker dig at hun opfører sig sådan overfor dig?

Har du spurgt hende hvorfor det er hun opfører sig således omkring dig?

Hvorfor det tilsyneladende virker som om hun ignorerer dig?

og for det tredje, så kan hun ikke være bekendt ikke at invitere dig. I skal ikke kunne lide hinanden, men I er den nærmeste familie og barnets holdepunkter i hver generation.

Og sidst men ikke mindst, din kæreste er far til jeres barn? I så fald har han også noget at skulle have sagt inden du stiller et ultimatum op for hans mor. Jeg kan godt forstå dig at du hælder til den handling, det er ikke det. Men snak med din kæreste om det inden.

Kommunikation er alfa omega

Anmeld

12. oktober 2010

Jetjen

Cecilie1988 skriver:

Men hvad synes I?

Forstår simpelthen ikke man kan få sig til at behandle andre mennesker sådan. Du er hendes søns kæreste så viser man da lidt respekt.

Men nej det kan du ikke spilde din tid på. Hvad siger kæresten til det?

Anmeld

12. oktober 2010

Cecilie1988

Han var med til hendes fødselsdag.

Og han tør ikke at sige hende imod, så hvis hun nedgøre mig imens jeg er der, bliver der ikke sagt noget.

For hverken jeg eller min kæreste tør at sige hende imod.

Frygter bare hvordan det bliver når jeg har født.

Anmeld

12. oktober 2010

Cecilie1988

Jetjen skriver:

Forstår simpelthen ikke man kan få sig til at behandle andre mennesker sådan. Du er hendes søns kæreste så viser man da lidt respekt.

Men nej det kan du ikke spilde din tid på. Hvad siger kæresten til det?

Han siger ingenting. Bare at jeg ikke skal tage det så tungt. Men det går mig rigtig meget på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.