Blespand Hot eller not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blespand hot eller not? begrund dit svar. og kom gerne med erfaringer.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.715 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Isabella_mor

hej folks.

nu har jeg fået sårn en blespand der.. og jeg hører fra højre og venstre at det er en dårlig ting at have fordi at den lugter og det er et helvede at tømme. og de er dyre at bruge..

så nu har jeg lavet denne afstemning og så kan i svare hvad i syntes og komme med jeres egne erfaringer. og gerne komme med nogle alternativer... jeg har dog selv et alternativ hvis jeg beslutter mig for ikke at bruge den. nemlig at gå ned med bleen når vi alligevel skal ud med hunden...  det sker jo et par gange om dagen alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

maria_wlt

Både og... Den er god når de er helt små og deres bleer ikke er begyndte at stinke endnu, men så snart den rigtig mad kommer til, så stinker deres bleer så meget at vi ihvertfald ikke kan holde ud at bruge den mere.. De ryger helt ud hver gang nu 

Anmeld

12. oktober 2010

Jetjen

Vi havde blespand til at starte med, men var alt for besværligt, dyrt og lugtende. Nu bruger vi bare en pedalspand som vi tømmer hver aften.

Anmeld

12. oktober 2010

NoName

maria_wt skriver:

Både og... Den er god når de er helt små og deres bleer ikke er begyndte at stinke endnu, men så snart den rigtig mad kommer til, så stinker deres bleer så meget at vi ihvertfald ikke kan holde ud at bruge den mere.. De ryger helt ud hver gang nu 

enig

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

isabellamor skriver:

hej folks.

nu har jeg fået sårn en blespand der.. og jeg hører fra højre og venstre at det er en dårlig ting at have fordi at den lugter og det er et helvede at tømme. og de er dyre at bruge..

så nu har jeg lavet denne afstemning og så kan i svare hvad i syntes og komme med jeres egne erfaringer. og gerne komme med nogle alternativer... jeg har dog selv et alternativ hvis jeg beslutter mig for ikke at bruge den. nemlig at gå ned med bleen når vi alligevel skal ud med hunden...  det sker jo et par gange om dagen alligevel..

Absolut NOT.
Hvad ville du sige til hvis du stillede en spand på gulvet med dit tis og afføring midt i stuen??

Det er bare SÅ uhygiejnisk

Så i skrældespanden med det vuns.
Jeg har altid haft en rulle plastikposer liggende af de mindre frostposer, og så er bleen kommet direkte ned i den.
I dag hvor man kan få naturvenlig plastik, ville jeg naturligvis bruge dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2010

Low

Jeg brugte min til der ikke var flere poser og så smed jeg den ud. jeg synes faktisk det var lidt ulækkert at der var bleer i den men den lugtede ikke men bare tanken om at der var brugte bleer i den. Jeg bor i hus så jeg går et par meter ud af hoveddøren og smider den i skraldespanden som står udenfor.

Anmeld

12. oktober 2010

frk Jensen

not.. den var da meget smart i starten... den stod da så fint der lige ved siden af puslebordet..

men come on, syns det er ret ulækkert ike at smide puha bleer ud med det samme.. Det kommer jo til at lugte lidt.. Iddr..

Anmeld

12. oktober 2010

Koen.

Vi er glade for vores, selvfølgelig er det dyre end en alm spand, men synes det er smart

Anmeld

12. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I forhold til en alm skraldespand, er det genialt. Men jeg havde ikke købt en, hvis jeg ikke havde fået den, i den der babybox. men jeg er super glad for den og køber poser til den

Anmeld

12. oktober 2010

tinasmor

Vi har sådan en hvor man drejer på et håndtag så lugten holdes inde. Vi bor på 4 sal (uden affaldsskakt) så for os ville det næsten være helt urealistisk at skulle ned til skralderummet med beskidte bleer. Vi har blespanden inden i et skab indbygget til det samme i puslebordet. Det har aldrig nogensinde luftet hendes værelse hvor den står (kun når den skal tømmes Det eneste negative er, at poserne til spanden er dyre. Men vi har altid købt på tilbud og har også været heldig at finde en del nye og uåbnede på loppemarkeder (hvor barnet er blevet blefri og de så var brændt inde med poserne)

Så her har vi været rigtig glade for vores blespand, men glæder os til den snart kan ryge ud (når hun bliver blefri)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.