Allergi grrrr ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Lady Marion <3

Jeg er jo allergisk , over for græs, birk, kat, kanin,hest ,you name it   Men de sidste par dage har jeg været så allergisk at jeg snart ikke kan holde det ud ,, Mine øjne svier og er hævet , jeg brænder i mit ansigt øv ..  Min kollega har også rigtigt meget bøvl med sine øjne i de her dage .. Hvordan har i det ?? Nogle der er generet i øjnene for tiden ??  Spekulerer over hva pokker det kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

JulieE

Muffi . skriver:

Jeg er jo allergisk , over for græs, birk, kat, kanin,hest ,you name it   Men de sidste par dage har jeg været så allergisk at jeg snart ikke kan holde det ud ,, Mine øjne svier og er hævet , jeg brænder i mit ansigt øv ..  Min kollega har også rigtigt meget bøvl med sine øjne i de her dage .. Hvordan har i det ?? Nogle der er generet i øjnene for tiden ??  Spekulerer over hva pokker det kan være

Det hold kan jeg også melde mig på... Jeg reagere normalt mest på birk og bynke, men har også totalt allergiøjne i de her dage. I går var de decideret sviende... men hvad det skyldes... PAS

Anmeld

12. oktober 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Øv da....det er da helt ekstremt!!! Jeg er ikke allergisk over for noget (7, 9, 13), så skal da love for, at det er uligeligt fordelt, hva?? 

Jeg kan nok ikke hjælpe dig, men ville bare lige sende lidt sympati ;-) 

Håber snart det går væk 

Kram

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Øv da....det er da helt ekstremt!!! Jeg er ikke allergisk over for noget (7, 9, 13), så skal da love for, at det er uligeligt fordelt, hva?? 

Jeg kan nok ikke hjælpe dig, men ville bare lige sende lidt sympati ;-) 

Håber snart det går væk 

Kram

Tak   Puha ligner lort , fuldstændig hævet under øjnene som om jeg har tudet i 24 timer uden søvn ,,   Pænt nice ..

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

JulieE skriver:

Det hold kan jeg også melde mig på... Jeg reagere normalt mest på birk og bynke, men har også totalt allergiøjne i de her dage. I går var de decideret sviende... men hvad det skyldes... PAS

Gud hvor er det dog underligt   Jeg spiser antihistamin og drypper 3 gange dagligt med allergi øjen dryp og det føltes som om der er syre i mine øjne .. Lad og håbe det snart forsvinder .

Anmeld

12. oktober 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Tak   Puha ligner lort , fuldstændig hævet under øjnene som om jeg har tudet i 24 timer uden søvn ,,   Pænt nice ..

Aaaaah....jeg er sikker på, at du stadigt ser godt ud. Jeg har også hævede øjne i dag....men det er fordi min datter er fuldstændig tryghedsnarkoman i disse dage, så hun vækker mig mange gange om natten. Tsk tsk....der var engang hun sov 12 timer om natten og gav sin mor en dejlig nattesøvn! Men jeg regner med, at det her snart går over.

Hold ud...håber at du får bugt med hvadend der generer dig, dit lille pus !

KRAMMER

Anmeld

12. oktober 2010

JulieE

Muffi . skriver:

Gud hvor er det dog underligt   Jeg spiser antihistamin og drypper 3 gange dagligt med allergi øjen dryp og det føltes som om der er syre i mine øjne .. Lad og håbe det snart forsvinder .

Ja, Jeg håber også det snart er ovre, for det her er ikke sjovt!!! Må helt sikkert huske solbrillerne når jeg skal ud

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Aaaaah....jeg er sikker på, at du stadigt ser godt ud. Jeg har også hævede øjne i dag....men det er fordi min datter er fuldstændig tryghedsnarkoman i disse dage, så hun vækker mig mange gange om natten. Tsk tsk....der var engang hun sov 12 timer om natten og gav sin mor en dejlig nattesøvn! Men jeg regner med, at det her snart går over.

Hold ud...håber at du får bugt med hvadend der generer dig, dit lille pus !

KRAMMER

Puha , det har jeg da lykkeligt glemt allerede det med natte-søvnen    Det går da nok snart over så du kan få din skønhedssøvn igen  ,,,, Tak for dine søde ord Godt jeg har fri i dag , ville ikke vise mig udenfor sådan her

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

JulieE skriver:

Ja, Jeg håber også det snart er ovre, for det her er ikke sjovt!!! Må helt sikkert huske solbrillerne når jeg skal ud

He he ja godt solen er fremme   Så virker det ikke så åndsvagt med

Har lige snakket med astma og allergi forbundet , der er udendørs skimmelsvamp der kan drille lige nu   Den har jeg så aldrig hørt om ,

Anmeld

12. oktober 2010

JulieE

Muffi . skriver:

He he ja godt solen er fremme   Så virker det ikke så åndsvagt med

Har lige snakket med astma og allergi forbundet , der er udendørs skimmelsvamp der kan drille lige nu   Den har jeg så aldrig hørt om ,

Nej, det har jeg da heller ikke. Er det de der svampesporer måske?? -De bliver nogle gange nævnt når de også snakker pollen tal... Den ene hedder vist kladisporium (eller sådan noget).

Anyways.... Super med en lille forklaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.