Det er efterhånden gået op for mig, at facebook er kilden til at vide alt om alt og alle, og vide alt om ingenting.
Det er mig så ubegribeligt, at der bliver slynget rundt med både DYBT PERSONLIGE og samtidig også aaaalt for mange DYBT LIGEGYLDIGE informationer.
Jeg har f.eks. netop fortalt min far og hans kone, at min svigerinde og svoger har valgt at skilles. Det er altså 2 fra min side af familien, og 2 andre fra Kenneth's side, som der er tale om. De ser sjældent hinanden!
Men det var åbenbart "old news", da min fars kone allerede havde læst det inde på facebook
...øhh nå!
Ja ja, jeg har ikke selv en aktiv profil derinde. Men hvis jeg var i så personlig en krise, så ville jeg ski nok ikke liiige vælge at proglamere det i min status-tekst i et så befærdet forum, men det stadig var glohedt og følelsesladet. Men det er jo en smags og temperaments-sag.
OG DET VAR SLET HELLER IKKE MIG, DÈT ELLER DEM DET SKULLE HANDLE OM....... Jeg måtte bare lige ud med min undren.
Og så sende dig en kæmpe kram. For skuffelsen er stor og forståelig.
Jeg håber dog at du har støtte nok i DIN EGEN FAMILIE, og hvis ikke Michael kan blive accepteret, så må hun jo respektere, at han altså er DIT valg og far til JERES børn ....SÅ hun kan enten få del i den samlede pakke, som dén familie I er, eller slet ikke!
Jeg syntes det er flot at du står ved dit valg og ikke lader dig kue.
Men øv, hvor kan jeg også godt forstå at den manglende opbakning gør ondt. At hun ikke kan se over sine egne issues, og bare glæde sig på dine vegne. Ikke mindst i sådan en situation, hvor du modtager bevis for din uddannelse.
Men desværre vælger man ikke selv sit ophav.
Til gngæld er man selv herre over, hvordan det skal se ud for ens egen familie, når man selv sætter børn i verden. Og jeg syntes du er modig og sej at stå ved, til trods for, at du nok føler dig lidt ladt i stikken af hende. Men du gør ret i at vælge DIN familie, syntes jeg.
Og jeg håber at du får hvad du behøver hos dem!!
For det er for hårdt at bruge energi på at blive accepteret og elsket, hvis kravet er, at man ikke kan få lov til at gøre og være som man er .....og du er jo ikke KUN dig, som datter til din mor, og ikke kun DIG OG TVILLINGERNE, fordi det er dét som passer ind i hendes kram.
Så jeg støtter dig ihvertfald herfra alt hvad jeg kan i, at du holder på dit ......med eller uden hende i dit nære liv (hvilket er trist, men desværre nok sådan det så er nødt til at være!)
KNUS