Tvillingerne døbt (SPAM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Malene84

Kirle skriver:

Det ser ud som en fin dag og vigtigst at I var glade for den Og så synes jeg at det er en god ide med farverne for så kan drengene se forskel på hinanden når de bliver større. Så ved de hvem der var hvem på billederne

Og tillykke - dejligt at følge jer og de skøøøønne drenge

Tusind tak  Ja og der er mange af gæsterne der heldigvis har skrevet et kort til dem hver. SUPER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej frk.mor-til-det-lækreste-tvillinge-par-i-Danmark!

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder!!!! Jeg er VILD med dragterne - hvor er de fra? Og så ligemed signaturfarverne - bare smukt! Og kagerne og pynt og det hele - det spiller bare, de to peanuts er heldige at have et forældrepar med så ulastelig god smag!

Jeg kan se at Villads er glad for tommelfingeren, det er også Jontes absolutte hit Og Tristans store smil - armen man smelter jo fuldstændigt! Men hvad med et lille billede af de lækre forældre? Jeg skal da liiige se hvad du valgte at pryde dig med på dagen

Stort knus og kram herfra - og bemærk at du stadig er på vennelisten

Anmeld

12. oktober 2010

E.T

Malene84 skriver:

Hun er bare så goood... vi skal vies af hende til næste år Tror rent faktisk ikke, at jeg nogensinde har mødt en bedre præst

Godt at høre, ved desværre ikke hvem der bliver præst den dag vi har valgt.

Vi blev viget af en anden kvindelig præst som ikke er der mere, hun er også bare kanon, så er ked af at kun ikke kan døbe ham.

Men tak for dit svar, så håber jeg det bliver Anne

Anmeld

12. oktober 2010

Isabella_mor

Malene84 skriver:

Ja det gjorde vi  nu må vi se hvordan det går. haha. Ja de var rigtig, rigtig glade - tror de nyder opmærksomheden. Dog var der lidt ynk i kirken... men folk grinede bare ad dem

haha det hører sig til at ynke lidt i kirken. det er jo der det larmer aller mest.. og det er det børn så godt kan li'.. og s bliver forældrene jo så dejligt flove ^_^

og det er forresten nogle fine dragter.meget smart fundet på

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Malene84 skriver:

Tusind tak  Ja og der er mange af gæsterne der heldigvis har skrevet et kort til dem hver. SUPER

Det lyder godt! Der er ikke noget værre end at ikke at blive anerkendt som sig selv men kendt som tvillingerne, storebroren til *** eller ****s lillesøster. Så det er godt I er obs på det.

Anmeld

12. oktober 2010

Loa

Fest nogle lækre drenge

Og feeede gaver... Elsker bare de to rammer med deres bodyer i blå og grøn, genial idé  

Anmeld

12. oktober 2010

Malene84

Rosa skriver:

Hej frk.mor-til-det-lækreste-tvillinge-par-i-Danmark!

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder!!!! Jeg er VILD med dragterne - hvor er de fra? Og så ligemed signaturfarverne - bare smukt! Og kagerne og pynt og det hele - det spiller bare, de to peanuts er heldige at have et forældrepar med så ulastelig god smag!

Jeg kan se at Villads er glad for tommelfingeren, det er også Jontes absolutte hit Og Tristans store smil - armen man smelter jo fuldstændigt! Men hvad med et lille billede af de lækre forældre? Jeg skal da liiige se hvad du valgte at pryde dig med på dagen

Stort knus og kram herfra - og bemærk at du stadig er på vennelisten

HEHEH... taaak smuksak

Jamen åh gud... jeg kan seriøst ikke finde andre end dette... og ja der er vi så. hehe. Håber folk sender deres billeder til os snart, så vi kan følge lidt med i hvad der egentlig skete den dag

kram fra jeg-sys-jeg-så-godt-i-hvid-kjole-i-spejlet-men-kan-nu-se-det-ikke-var-heldigt Malene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Malene84 skriver:

Haaaiii skønne damer,

Vi havde en skøn og dejlig dag - jeg kan tude bare ved tanken, sys det var en vild og dejlig dag. såååå smuk, og det hele gik bare super godt. Her er "lidt" billeder, og resten kan I jo se til januar

MØS FRA OS

Hold da op en masse skønne gaver de 2 guldklumper har fået

Stort tillykke med den speciele dag

Anmeld

12. oktober 2010

Malene84

Loa skriver:

Fest nogle lækre drenge

Og feeede gaver... Elsker bare de to rammer med deres bodyer i blå og grøn, genial idé  

jaaaaa.... det er også den gave vi er mest glade for. Simpelthen den fedeste ide ever - og de hænger allerede på væggen

Anmeld

12. oktober 2010

Malene84

forældre-til-Asta skriver:

Hold da op en masse skønne gaver de 2 guldklumper har fået

Stort tillykke med den speciele dag

tusind, tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.