Tvillingerne døbt (SPAM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Malene84

Willa's mor skriver:

Wow... Det ser vildt flot ud.. Tillykke med de flotte navne..

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Malene84

Tulle28 skriver:

Uuuh de lækre unger! Og halløj nogle lækre kager!! Har du selv fabrikeret dem?

Det må have været en underlig fornemmelse at have et tv-hold rendende? Men godt de gjorde det - glæder mig til at følge jer:-)

Og tillykke med dem - skønne billeder, der hvor de ligger mellem alle gaverne:-)

Knus Tulle

Tusind tak søde. Ja det er M E G E T underligt, jeg kunne slet ikke være mig selv. Man tænker hele tiden over hvad man skal sige  men efter et par gange, tror jeg bare det bliver naturligt

Anmeld

12. oktober 2010

Malene84

MariaJ skriver:

Hvor er de fine, og sikken et gavebord - nu med tvillinger . Skønt hvis det hele blev vellykket.

tusind tak... ja det var virkelig vellykket... dagen gik bare for hurtigt

Anmeld

12. oktober 2010

Pia.

For sørnsen da, de to drenge er smækre lækre... - Altså... Det er jo helt tosset....

Og er du vanvittig en masse lækre gaver I har fået....

Stort tillykke med de fine navne til de smukke drenge... og tillykke med dagen og mange tak for kigget af de skønne billeder...

Knus fra Pia.

Anmeld

12. oktober 2010

Malene84

Pia. skriver:

For sørnsen da, de to drenge er smækre lækre... - Altså... Det er jo helt tosset....

Og er du vanvittig en masse lækre gaver I har fået....

Stort tillykke med de fine navne til de smukke drenge... og tillykke med dagen og mange tak for kigget af de skønne billeder...

Knus fra Pia.

det var så lidt     ... iiihh du er sgu altid klar med ros! DEJLIGT! taaak. Og ja det er fuldstændig crazy med alle de gaver, faktisk er det et billede af hele mit køkkengulv. De fylder det hele. Jeg aner seriøst ikke hvordan jeg skal få plads til det - men det er jo et luksus problem.

Anmeld

12. oktober 2010

mullesmith2

Hvor lækkert det hele bare ser ud... kage, gaver og SKØNNE drenge

Anmeld

12. oktober 2010

LISBETH:-)

Skønne billeder. Elsker deres tøj. hvis jeg havde fået en dreng skulle han også døbes i lign. tøj istedet for kjole. Og hold da helt op med gaver.

Anmeld

12. oktober 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Hvor lækkert det hele bare ser ud... kage, gaver og SKØNNE drenge

taaak søde, og hold da op - jeg så netop lige dit mavebillede, hvor er du smuk!!! uuuhhh nu er der ikke lang tid tilbage

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Det ser ud som en fin dag og vigtigst at I var glade for den Og så synes jeg at det er en god ide med farverne for så kan drengene se forskel på hinanden når de bliver større. Så ved de hvem der var hvem på billederne

Og tillykke - dejligt at følge jer og de skøøøønne drenge

Anmeld

12. oktober 2010

Malene84

lisbeth2910 skriver:

Skønne billeder. Elsker deres tøj. hvis jeg havde fået en dreng skulle han også døbes i lign. tøj istedet for kjole. Og hold da helt op med gaver.

Mange, mange tak  Ja, jeg sys nemlig også de er ret fede. Min mormor der har lavet dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.