Apps til iphone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

lisbethita

Mutti2B skriver:

Tak , og tak for tippet. Det må jeg lige tjekke når jeg får den om et par dage. Jeg er jo fuldstændig grøn

Ha ha....du kan bruge oceaner af tid på det. Mega god tidsfordriv ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Mutti2B

Baagøe skriver:

Så er der også MSN og Baby.dk

baby.dk er jo selvskrevet

Det kommer jo til at tage total overhånd her i starten

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Mutti2B skriver:

Ja, sådan var det også hos mig, og er det nok stadig lidt

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg har også KK, FB, Twitter og LinkedIn, som jeg bruger en del. Derudover har jeg TV2 Nyhederne og P3, som også frekventeres ofte

Dem har jeg også.... og ellers er FarmStory, U-Bahn Berlin, Metro Paris, Tjek Benzin, Tranquility (roligt musik), DizzyBee, Msn messenger, bubbleshooter...også nogle af dem jeg. Ja...jeg ved det. Jeg har mange børnespil, fnis!!!!!! 

Anmeld

12. oktober 2010

businesstigger

Mutti2B skriver:

Tak

Facebook og nyheder skal jeg helt sikkert ha . Nu skriver du evernote og dropbox.. Hvad er det

Evernote er sådan lidt alla Post-it notes til tlf. og computer. Man kan skrive noter, vedhæfte billeder, filer, kopiere tekst osv til senere brug.

Dropbox er ligeledes et program du kan bruge både på computer og tlf. Det der ligger i din dropbox bliver synkroniseret mellem alle de steder du har dropbox, så du har adgang til vigtige filer både hjemme, på arbejde, på tlf osv.
Kom på lidt flere apps jeg har - P3 radio. Og en jeg også bruger meget er ShopShop et program til at skrive indkøbsseddel i, DMI - for at ku checke vejret og så her under graviditeten en graviditets app med "what to expect" uge for uge i graviditeten. Jo og så Skype.

Anmeld

12. oktober 2010

maria_wlt

Libero har også lavet en hvis man er gravid....

Anmeld

12. oktober 2010

Meliora

Mutti2B skriver:

Hej tøser

Weeeeee, så har jeg sgu lige fået en iphone 4 af min kære far i fødselsdagsgave  . Jeg er såååå glad og kan slet ikke vente til den lander i postkassen.

Jeg har hørt at man kan finde en masse fede apps man kan downloade/købe, men jeg er på bar bund. Jeg tænkte på nogle spil og sjove gimmicks. Hvilke apps kan du anbefale? 

spillet Angry Birds er ret sjovt. Ellers er der en opskrifter.dk app, der er meget anvendelig i køkkenet og som inspiration til aftensmad.

Min imdb.com app er uundværlig, og bruger den dagligt. Hmm, eller er der jo DMI's byvejrs guide, og en masse andre. Fatbooth synes jeg er ret sjov, selvom den er utrolig plat

Nåårh jo, hvis du er en klovn til at huske koder, så er Pinkeeperen lige en app for dig. Der kan du gemme dine pinkoder, og få adgang til dem via din iphone adgangskode.

Anmeld

12. oktober 2010

Meliora

Mutti2B skriver:

er der en baby.dk app? har ledt efter den, men kunne ikke finde den

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Dem har jeg også.... og ellers er FarmStory, U-Bahn Berlin, Metro Paris, Tjek Benzin, Tranquility (roligt musik), DizzyBee, Msn messenger, bubbleshooter...også nogle af dem jeg. Ja...jeg ved det. Jeg har mange børnespil, fnis!!!!!! 

Jamen det har jeg også. Så er vi også sikre på, det er noget vi kan finde ud af og komme langt i

Anmeld

12. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Jamen det har jeg også. Så er vi også sikre på, det er noget vi kan finde ud af og komme langt i

Ha ha...ja!!! Åhh du er nu aldrig bleg for et godt grin !!! 

Ha en skøn dag!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.