Apps til iphone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Mutti2B

Hej tøser

Weeeeee, så har jeg sgu lige fået en iphone 4 af min kære far i fødselsdagsgave  . Jeg er såååå glad og kan slet ikke vente til den lander i postkassen.

Jeg har hørt at man kan finde en masse fede apps man kan downloade/købe, men jeg er på bar bund. Jeg tænkte på nogle spil og sjove gimmicks. Hvilke apps kan du anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

lisbethita

Mutti2B skriver:

Hej tøser

Weeeeee, så har jeg sgu lige fået en iphone 4 af min kære far i fødselsdagsgave  . Jeg er såååå glad og kan slet ikke vente til den lander i postkassen.

Jeg har hørt at man kan finde en masse fede apps man kan downloade/købe, men jeg er på bar bund. Jeg tænkte på nogle spil og sjove gimmicks. Hvilke apps kan du anbefale? 

HEY....TILLYKKKE med din nye mobilos ;-) 

Kig under APP store. Den ligger allerede på din iphone fra start. Der kan du evt gå under TOP 10 og se, hvad folk oftest køber/ downloader. Den bruger jeg tit. Ellers kan du søge under kategorierne. 

GOOD LUCK ;-)

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Kig under APP store. Den ligger allerede på din iphone fra start. Der kan du evt gå under TOP 10 og se, hvad folk oftest køber/ downloader. Den bruger jeg tit. Ellers kan du søge under kategorierne. 

GOOD LUCK ;-)

Lige præcis Jeg har PhotoShop, Pacman og Uno som foretrukne

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

HE he...Uno?? Nice! JEg har...Facebook, Monopoly og Karolines Kogebog som mine favoritter.... og sidste nye hit er Talking Tom. Mega morsom underholdning ;-)

Kram

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

HE he...Uno?? Nice! JEg har...Facebook, Monopoly og Karolines Kogebog som mine favoritter.... og sidste nye hit er Talking Tom. Mega morsom underholdning ;-)

Kram

Jeg har også KK, FB, Twitter og LinkedIn, som jeg bruger en del. Derudover har jeg TV2 Nyhederne og P3, som også frekventeres ofte

Anmeld

11. oktober 2010

Mutti2B

lisbethita skriver:

GOOD LUCK ;-)

Tak , og tak for tippet. Det må jeg lige tjekke når jeg får den om et par dage. Jeg er jo fuldstændig grøn

Anmeld

11. oktober 2010

businesstigger

Tillykke m din iPhone!

Ens apps afhænger jo af ens interesser.
Jeg har facebook, livejournal (blog), film apps (hvad der går hvor, trailers og Info), så har jeg en masse NFL (amerikansk fodbold), en masse spil til min søn, opslagsværker, nyheder, evernote og dropbox

Anmeld

11. oktober 2010

Mutti2B

Baagøe skriver:

Pacman og Uno . Amen altså, jeg bliver da ikke til at rive væk fra den fon igen. Så ved jeg da hvad jeg skal få de næste lange 14 dage til at gå med

Anmeld

11. oktober 2010

Mutti2B

businesstigger skriver:

Tillykke m din iPhone!

Ens apps afhænger jo af ens interesser.
Jeg har facebook, livejournal (blog), film apps (hvad der går hvor, trailers og Info), så har jeg en masse NFL (amerikansk fodbold), en masse spil til min søn, opslagsværker, nyheder, evernote og dropbox

Tak

Facebook og nyheder skal jeg helt sikkert ha . Nu skriver du evernote og dropbox.. Hvad er det

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Mutti2B skriver:

Pacman og Uno . Amen altså, jeg bliver da ikke til at rive væk fra den fon igen. Så ved jeg da hvad jeg skal få de næste lange 14 dage til at gå med

Så er der også MSN og Baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.