Dumme sælger, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Tullebobs

Karina84 skriver:

Havde en sælger i røret fra bladet Vores Børn, og jeg siger normalt nej tak til alt!! Men ham her sagde at han ville tilbyde mig 2 gratis blade og så sagde han noget med 45 eller 49kr for et blad...

Men har fået en ordre bekræftelse på 2 blade for 49 kr. på mail, og jeg tænker what, det har jeg sq ikke sagt ja tak til.

Godt nok snakkede han meget hurtigt og var ret svær at forstå, men alligevel, føler mig ret dum.

Mit spørgsmål er så om jeg kan ophæve aftalen allerede hvis jeg ringer i morgen? Har ikke betalt noget endnu eller fået nogen blade endnu.

Ja som de andre skriver bare ring og afmeld imorgen.

Jeg kom også engang til at sige ja til at abbonere på bladet "Junior", men da min søn var knap 2 år - og bladet er jo til forældre med større børn - så jeg ringede bare dagen og fik det annulleret.

Men er det godt nok nogle stride børster, de der tlf sælgere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Karina84

1000 tak for jeres hurtige svar tøser!

Ringer til dem i morgen, det lyder ikke til at det skulle være noget problem så

Puha blev bare helt nervøs, for gider sq ikke smide penge væk på et abonnement, det tillader min og mandes SU bare ikke lige i tiden

Og ja de ringer bare konstant de abonnements sælgere, det plejer dog at være fra Benjamin, dvs. Woman, Bazar, M osv. der hele tiden ringer, så dem siger jeg konsekvent nej til. Men ham her var ret anderledes i hans måde at gribe det an på

Anmeld

11. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Når bladende kommer ville jeg strege mit navn og adr over og skrive; ubekendt på adr - eller; modtagelse nægtet... Og smidt det tilbage i postkassen...

Anmeld

11. oktober 2010

Karina84

Mor til Frederic skriver:

Når bladende kommer ville jeg strege mit navn og adr over og skrive; ubekendt på adr - eller; modtagelse nægtet... Og smidt det tilbage i postkassen...

Ja det kunne man selvfølgelig også, vil bare ikke risikere at få en rykker eller noget, hvis ikke de godtager den "form for udmeldning", som de sikkert kunne finde på at sige. 

Kunne forestille mig at de sender et girokort med.

Anmeld

11. oktober 2010

Trine89

Jeg tror at det sælgeren har ment er at du får to gratis blade hvis du køber et.. så får tilsendt de tre nummret når de kommer ud.. (du skal dog være opmærksom på at du skal huske at ringe og sige at du ikke vil ikke modtage flere når det sidste blad er kommet) 

Jeg har før fået sådanne tilbud fra fx Woman, hvor man betaler for et og får de to efterfølgende blade gratis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.