Dumme sælger, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Karina84

Havde en sælger i røret fra bladet Vores Børn, og jeg siger normalt nej tak til alt!! Men ham her sagde at han ville tilbyde mig 2 gratis blade og så sagde han noget med 45 eller 49kr for et blad...

Men har fået en ordre bekræftelse på 2 blade for 49 kr. på mail, og jeg tænker what, det har jeg sq ikke sagt ja tak til.

Godt nok snakkede han meget hurtigt og var ret svær at forstå, men alligevel, føler mig ret dum.

Mit spørgsmål er så om jeg kan ophæve aftalen allerede hvis jeg ringer i morgen? Har ikke betalt noget endnu eller fået nogen blade endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Karina84

Fattede knap nok at han spurgte om jeg ville have to blade gratis, og at jeg sagde ja til noget som helst og opfangede da slet ikke at det kostede 49kr.

Har ellers tit sådan nogle i røret, så han har virkelig ikke været nem at forstå

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

Det tror jeg sagtens du kan....

Typisk de der sælgere... De ringer lige mens man spiser, putter børn eller ser fjernsyn. Og så har de en evne til at få det til at lyde som om man har kendt hinanden i 100 år

Anmeld

11. oktober 2010

Ayasmor

Karina84 skriver:

Fattede knap nok at han spurgte om jeg ville have to blade gratis, og at jeg sagde ja til noget som helst og opfangede da slet ikke at det kostede 49kr.

Har ellers tit sådan nogle i røret, så han har virkelig ikke været nem at forstå

mener godt du kan ophæve det hvis du ringer imorgen.. Hører det ikke inder 14 dages fortrydelsesret

Anmeld

11. oktober 2010

Karina84

smillaluna skriver:

Det tror jeg sagtens du kan....

Typisk de der sælgere... De ringer lige mens man spiser, putter børn eller ser fjernsyn. Og så har de en evne til at få det til at lyde som om man har kendt hinanden i 100 år

Ja de er virkelig snu... Og mine tanker var virkelig et helt andet sted da han ringede, er møg stresset over skolen i øjeblikket

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Karina84 skriver:

Havde en sælger i røret fra bladet Vores Børn, og jeg siger normalt nej tak til alt!! Men ham her sagde at han ville tilbyde mig 2 gratis blade og så sagde han noget med 45 eller 49kr for et blad...

Men har fået en ordre bekræftelse på 2 blade for 49 kr. på mail, og jeg tænker what, det har jeg sq ikke sagt ja tak til.

Godt nok snakkede han meget hurtigt og var ret svær at forstå, men alligevel, føler mig ret dum.

Mit spørgsmål er så om jeg kan ophæve aftalen allerede hvis jeg ringer i morgen? Har ikke betalt noget endnu eller fået nogen blade endnu.

dun ringer bare til dem imorgen, og siger at du har misforstået deres sælger og at du gerne vil sige nej tak alligevel

Anmeld

11. oktober 2010

Karina84

Ayasmor skriver:

mener godt du kan ophæve det hvis du ringer imorgen.. Hører det ikke inder 14 dages fortrydelsesret

Ja det er også det jeg tænker, det må vel være som hvis man ellers køber en vare, selvom jeg selvfølgelig ikke har betalt noget endnu...

Anmeld

11. oktober 2010

SaNiNa

Tror godt du kan sige nej tak. du kan ji sende dem i mail.

De ringede også engang til mig da Nicklas var gaske lille og jeg blev så tosset for det er et blad som henvender sig til mødre med børn og så skal man sku ikke ringe kl 19 hvor børnene er ved at blive puttet eller sover. Tror også ham der ringede fandt ud af de ikke skulle ringe på det tidspunkt til mig.

De har i hverfald aldrig ringet siden, men jeg holder jo også blade fast og har gjort det i flere år nu

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Karina84 skriver:

Du kan til enhver tid komme ud af det, da du ikke har betalt eller modtaget noget. Bare ring og afmeld det imorgen

Hader disse emsige og selvfede sælgere...

Anmeld

11. oktober 2010

Karina84

Ni-ko-li-ne skriver:

dun ringer bare til dem imorgen, og siger at du har misforstået deres sælger og at du gerne vil sige nej tak alligevel

Ja det vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.