Hjælp vedr. jerndråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Pige2009

Tullebobs skriver:

Det er også en fin idé - men William er så ny i "grødspisning", at han ikke spiser hele portionen hver gang, og så er det jo svært at vide hvormeget jern har får indenbords

Jeg blander dem også kun i en meget lille del af grøden, så jeg ved, at når hun har spist de første 5 skefulde, så har hun fået sit jern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Tullebobs

Baagøe skriver:

Jeg blander dem også kun i en meget lille del af grøden, så jeg ved, at når hun har spist de første 5 skefulde, så har hun fået sit jern

Måske spørger jeg dumt - man kan det så ikke smages i grøden? Men så ville hun selvfølgelig ikke spise det - jeg kan da prøve det

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Tullebobs skriver:

Måske spørger jeg dumt - man kan det så ikke smages i grøden? Men så ville hun selvfølgelig ikke spise det - jeg kan da prøve det

Dem jeg køber på apoteket, synes jeg ikke smager af ret meget ift. andre mærker. Det er en lille hvid flaske med en grøn etiket.

Anmeld

11. oktober 2010

Sasja77

Det er egentlig sjovt så stor forskel der kan være på to lande der er så tæt på hinanden....jeg bor i sverige og her mener man ikke at baby skal have jerndråber men almindelig vitaminpiller når de bliver 2 år tror jeg nok....Hmm ville ikke noget særligt med det! Bare en lille undren over at det er så forskelligt  

Anmeld

11. oktober 2010

Malthes mor

Sasja77 skriver:

Det er egentlig sjovt så stor forskel der kan være på to lande der er så tæt på hinanden....jeg bor i sverige og her mener man ikke at baby skal have jerndråber men almindelig vitaminpiller når de bliver 2 år tror jeg nok....Hmm ville ikke noget særligt med det! Bare en lille undren over at det er så forskelligt  

Det skulle eftersigende være lige sådan i Norge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.