Hjælp vedr. jerndråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tullebobs skriver:

Det er virkelig vammelt  

Og jeg tror desværre ikke, at det vil hjælpe med mm på en ske, fordi smagen er så gennemtrængende - og så skal de have 8 dråber, hvilket er næsten en skefuld i sig selv

føj altså.... håber det dur med dem fra apoteket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Tullebobs

NatasjaL skriver:

de er ikke smags neutrale overhovedet, det smager af h.. til!

vores har aldrig fået det, og kommer ikke til det.

Er det dem fra Matas du har haft?  - de er i hvert fald ikke smagsneutrale, selvom der står de er på flasken.

Når dine børn ikke får det. gør du så noget andet i stedet for, eller hvordan?

Anmeld

11. oktober 2010

Tullebobs

Ni-ko-li-ne skriver:

føj altså.... håber det dur med dem fra apoteket

Tak - det   for...

Anmeld

11. oktober 2010

NatasjaL

Tullebobs skriver:

Er det dem fra Matas du har haft?  - de er i hvert fald ikke smagsneutrale, selvom der står de er på flasken.

Når dine børn ikke får det. gør du så noget andet i stedet for, eller hvordan?

nej har ikke rigtigt gjort andet, vores datter bliver snart to og er begyndt at give hende alm børne tygge vitaminpiller.

kan ikke huske hvor jeg købte det henne, det læænge siden! :-)

kan bare huske det smagte af h til. lidt alla blod? :s

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Tullebobs skriver:

Kan man få det som pulver? Så kunne jeg jo lettere røre det i hans mad, hvis det findes...

Ellers var juicen måske et forsøg værd

Jeg kommer det i Lauras havregrød om morgenen. Ellers vil hun heller ikke have dem

Anmeld

11. oktober 2010

missie20

Tullebobs skriver:

Min søn William er 6 måneder nu -  og vi er derfor begyndt på jerndråber. Så er problemet bare, at drengen ikke kan lide dem! Eller rettere han får decideret opkastfornemmelser af dem - også selvom han får det med noget mos på skeen.

What to do? Han skal jo have dem, selvom jeg sagtens kan forstå ham - de smager jo vitterlig som, hvis man satte tungen på et jernrør. 

Hvad er jeres erfaringer?

Kh Trine

Min søn er også 6 måneder, men er fortidlig født, så han har altid fået dem. Men der købte vi dem fra Apoteket og der er abrikossmag i den. Den dufter faktisk også godt. Måske er der flere forskellige slags, ved jeg ikke, men Frederik elsker dem

Anmeld

11. oktober 2010

missie20

Tullebobs skriver:

Min søn William er 6 måneder nu -  og vi er derfor begyndt på jerndråber. Så er problemet bare, at drengen ikke kan lide dem! Eller rettere han får decideret opkastfornemmelser af dem - også selvom han får det med noget mos på skeen.

What to do? Han skal jo have dem, selvom jeg sagtens kan forstå ham - de smager jo vitterlig som, hvis man satte tungen på et jernrør. 

Hvad er jeres erfaringer?

Kh Trine

Min søn er også 6 måneder, men er fortidlig født, så han har altid fået dem. Men der købte vi dem fra Apoteket og der er abrikossmag i den. Den dufter faktisk også godt. Måske er der flere forskellige slags, ved jeg ikke, men Frederik elsker dem

Anmeld

11. oktober 2010

Tullebobs

missie20 skriver:

Der er absolut intet frugtagtigt over dem vi har, så det tyder da på at dem fra apoteket er meget bedre. Så er der da heldigvis håb forude

Anmeld

11. oktober 2010

Laulund87

Tullebobs skriver:

Så er det da dem vi skal prøve - jeg må på apo imorgen. Tak for din indsats som forsøgskanin

Hehe jeg blev jo lige nysgerrig og kunne jo ikke sige at de ikke smagte af noget, uden at vide det

Jeg vil bestemt mene at han kan lide dem

Anmeld

11. oktober 2010

Tullebobs

Baagøe skriver:

Jeg kommer det i Lauras havregrød om morgenen. Ellers vil hun heller ikke have dem

Det er også en fin idé - men William er så ny i "grødspisning", at han ikke spiser hele portionen hver gang, og så er det jo svært at vide hvormeget jern har får indenbords

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.