Madordning i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

TbCp

Pylle3 skriver:

Vi gir 520 kr pr. barn for fuldkost ordning.. Og vi er SÅ meget tilfredse med det at alle forældre som var mødt op til høring stemte JA - der var ikke en negativ ting at sige omkring det så vi er meget tilfredse med at det fortsætter..

Vores institution har så ansat et kok til at lave mad til BH og VS og de får dejlig frisk og hjemmelavet mad hver dag til alle måltider

Det er så alle måltider på dagen?

Her er det kun middagsmaden hvor vi så skal give over 500kr pr. måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

helora

TbCp skriver:

Jeg synes også det er mange penge. Det er der omkring vi også skal betale... og det er kun for middagsmaden, de skal stadig have frugt og eftermiddagsmad med...

Så vil jeg hellere selv stå og smørre.

Nemlig. Vi betaler også til en frugtordning ud over det. Jeg stod også hellere selv og smurte madpakker end betale i dyre domme for rugbrød med leverpostej og spegepølse, som endda bliver leveret til institutionen dagen i forvejen. Synes sgu lidt det er at gøre grin med folk

Anmeld

11. oktober 2010

TbCp

helora skriver:

Nemlig. Vi betaler også til en frugtordning ud over det. Jeg stod også hellere selv og smurte madpakker end betale i dyre domme for rugbrød med leverpostej og spegepølse, som endda bliver leveret til institutionen dagen i forvejen. Synes sgu lidt det er at gøre grin med folk

Ja det må du nok sige!

Anmeld

11. oktober 2010

De3Guldklumper

TbCp skriver:

Det er så alle måltider på dagen?

Her er det kun middagsmaden hvor vi så skal give over 500kr pr. måned

Jeps det er alle måltider.. Morgenmad, formiddagsmad,frokost, eftermiddagsmad og til dem der er sent kommer der noget ind sidst på eftermiddagen også

Anmeld

11. oktober 2010

frk Jensen

TbCp skriver:

Er der madordning i jeres børns børnehave?
Hvad synes i om det og hvad koster det?

Vi skal til at stemme om vi vil have det og jeg er lidt i tvivl.

jeg var forleden til møde i min søns vuggestue som er integreret i børnehaven.

I vuggestuen får de mad hver dag, men i børnehaven skal de jo selv begynde at have mad med..

Der er tilbudt en ordning hvor vi skal betale 700 kr om måneden for snoldede rugbrødsmadder.. frugt osv skal der så selv gives med hjemme fra.. 700 kr er sgu mange penge...

Stemmer helt klart nej når vi skal til møde igen om et års tid og min søn er begyndt i børnehaven..

Anmeld

11. oktober 2010

Miamaja

jeg ville onske de havde madordning i guldklumpens preschool. synes klart det ville vaere det bedste med varmt mad til frokost og eller frisklavet istedet for madpakken der ligger der og venter i nogle timer.

jeg bruger ellers en del tid paa at finde frem til hvad guldklumpen skal have med for han er lidt kraesen for tiden og det skal jo helst vaere lidt nyt hver dag og godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.