Spild af tid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.755 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Barbamama

Vi skulle til børnelæge i dag fordi Carla ikke tager på. Vi har forinden været oppe og snakke med en sygeplejrske som har spurgt om en masse.

Da vi kommer derop regner jeg med at vi skal snakke med lægen om Carlas kost, humør, trivsel, motorik osv..... Han snakker så om alt muligt ligegyldigt: At han synes folk får børn for sent, er det ikke utroligt at Mogens Camre er blevet far igen?, jeg har mødt en tandlægemor der havde et barn på 4 der stadig brugte sut!!!! osv osv.... Hvad FANDEN skal jeg bruge det til?!?!?! KOM NU TIL SAGEN MAND!!!! Så begyndte han at snakke om at vi var kommet derop pga Carlas hoste. NEJ vi er kommet fordi hun er undervægtig!!! Nårh ja men hun ligner da vidst bare dig Michella! Ja den konklusion kom sygeplejrsken også frem til. Er der mere vi skal i dag??? Han virkede så ligeglad og som om vi bare var kommet for at hyggesnakke i 10min. Så havde vi skulle udfylde et skema over hendes hoste de sidste 14 dage. Det kiggede han lige på i 2sek, kommenterede det ikke og gav mig det igen for det kunne jeg lige så godt få med hjem igen! Ej jeg var rasende da vi gik derfra. Det var simpelthen så latterligt. Han virkede total inkompetent og dybt utroværdig da han sad og fortalte om nogle af sine andre klienter! OMG mand!!!!

Vi skal så derop igen til en diætist. Jeg håber det bliver mere udbytterigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Vi skulle til børnelæge i dag fordi Carla ikke tager på. Vi har forinden været oppe og snakke med en sygeplejrske som har spurgt om en masse.

Da vi kommer derop regner jeg med at vi skal snakke med lægen om Carlas kost, humør, trivsel, motorik osv..... Han snakker så om alt muligt ligegyldigt: At han synes folk får børn for sent, er det ikke utroligt at Mogens Camre er blevet far igen?, jeg har mødt en tandlægemor der havde et barn på 4 der stadig brugte sut!!!! osv osv.... Hvad FANDEN skal jeg bruge det til?!?!?! KOM NU TIL SAGEN MAND!!!! Så begyndte han at snakke om at vi var kommet derop pga Carlas hoste. NEJ vi er kommet fordi hun er undervægtig!!! Nårh ja men hun ligner da vidst bare dig Michella! Ja den konklusion kom sygeplejrsken også frem til. Er der mere vi skal i dag??? Han virkede så ligeglad og som om vi bare var kommet for at hyggesnakke i 10min. Så havde vi skulle udfylde et skema over hendes hoste de sidste 14 dage. Det kiggede han lige på i 2sek, kommenterede det ikke og gav mig det igen for det kunne jeg lige så godt få med hjem igen! Ej jeg var rasende da vi gik derfra. Det var simpelthen så latterligt. Han virkede total inkompetent og dybt utroværdig da han sad og fortalte om nogle af sine andre klienter! OMG mand!!!!

OMG! Hvor var det?

Anmeld

11. oktober 2010

Kats

michella80 skriver:

Jøsses - Kan godt forstå du er arrig !!!

Det er jo vildt uproffessionelt..  

Spørgsmålet er om du har mod på at tage kontakt til dem igen, og sige at den konsultation ikke hjalp jer det fjerneste.. !!
Og du hverken brød dig om, at han var så uforbredt - eller at han benyttede tiden til at kommentere andre patienter.
Ihhh .. Sådan et kvaj af en læge!
Jeg håber meget at I får et godt og fornuftigt møde med diætisten!

Knus til jer

Anmeld

11. oktober 2010

TbCp

WTF!!!!
Hvad skete der lige for ham!!!

Anmeld

11. oktober 2010

JustAnotherName

Øijhhh, for filan da, sikken tidspilde. Hvor trælst!
Man har da en masse skrupler og tanker (eller bekymringer), når man kommer. Og håber på svar og afklaring. Så jeg forstår virkelig godt din afmagt og frustration.

KOM DOG TIL SAGEN, MAND. OG TAG DIT JOB, OG KLIENTER, LIDT SERØST!

Aaighhh!!!   En klaphat!
Sådanne snakke er okay og løsner op ....NÅR DET ER PASSENDE!!
Men det er ikke i orden, når man i samme ombæring sender klienter ud af døren igen, og de er lige uvidende og uinformerede, som da de kom.

Håber I får mere afklaring og svar, når I skal mødes med diætisten.

Anmeld

11. oktober 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

OMG! Hvor var det?

Oppe ved en der hedder Jesper Nielsen.

Anmeld

11. oktober 2010

Barbamama

18januar/kats skriver:

Jøsses - Kan godt forstå du er arrig !!!

Det er jo vildt uproffessionelt..  

Spørgsmålet er om du har mod på at tage kontakt til dem igen, og sige at den konsultation ikke hjalp jer det fjerneste.. !!
Og du hverken brød dig om, at han var så uforbredt - eller at han benyttede tiden til at kommentere andre patienter.
Ihhh .. Sådan et kvaj af en læge!
Jeg håber meget at I får et godt og fornuftigt møde med diætisten!

Knus til jer

Åh så modig er jeg ikke. Men ja jeg har da ikke ligefrem tænkt mig at anbefale ham!!!

Og ja jeg håber også at diætisten bliver en anden oplevelse ellers siger jeg det deroppe når vi er til samtale næste gang. Jeg sad virkelig flere gange og tænkte om jeg turde sige til ham at han skulle komme til sagen!

Anmeld

11. oktober 2010

Barbamama

TbCp skriver:

WTF!!!!
Hvad skete der lige for ham!!!

Pas!!!!

Anmeld

11. oktober 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Øijhhh, for filan da, sikken tidspilde. Hvor trælst!
Man har da en masse skrupler og tanker (eller bekymringer), når man kommer. Og håber på svar og afklaring. Så jeg forstår virkelig godt din afmagt og frustration.

KOM DOG TIL SAGEN, MAND. OG TAG DIT JOB, OG KLIENTER, LIDT SERØST!

Aaighhh!!!   En klaphat!
Sådanne snakke er okay og løsner op ....NÅR DET ER PASSENDE!!
Men det er ikke i orden, når man i samme ombæring sender klienter ud af døren igen, og de er lige uvidende og uinformerede, som da de kom.

Håber I får mere afklaring og svar, når I skal mødes med diætisten.

Ja man er da sådan lidt nervøs. Også fordi man tænker at man bliver vurderet når man sådan kommer med et barn der ikke tager på. Man er da lidt bange for at de tænker man ikke gør det godt nok.... Og så sidder der sådan en makker og pjatter tiden væk. Sådan følte jeg det virkelig! TOTAL spild af vores tid. Og mega uprofessionelt!

Og det værste var at han STARTEDE med al den der nytteløse snak. Ikke noget med at spørge ind til hvordan det gik med Carla eller noget. SÅ mærkeligt altså!!! Og da vi kom hjem sagde jeg til Casper: Han vejede hende sgu da ikke engang!!! Det havde jeg da sådan set regnet med når vi nu kommer med et barn hvis vægt skal kontrolleres.... Hmm.... Flot!

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Oppe ved en der hedder Jesper Nielsen.

som i jesper M Nielsen?

det er også vores børnelæge og vi har bare været kanon glade ved ham.... men hans speciale er også allergi og eksemer og det er det vi er kommet med jo... det kan være det er derfor jeg har oplevet ham anderledes...

men ja han snakker en del... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.