far og 2. graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

sandratobias

Hey piger...

Er der nogle forskel ved jer altså ang. faren til barnet...??? Eller gør han de samme ting som da i ventede den 1..???

F.eks. mærke baby og sådan...

Sandra - Uge 20+1 barn nr 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Malthes mor

Han glædede sig lige så meget anden gang, som første gang. Han har altid været med til alle læge besøg og JM-konsultationer. Plus alt det løse.

Og anden gang var han mere obs på at få taget billeder af maven end jeg egentlig var.

Anmeld

11. oktober 2010

sandratobias

Ej hvor lækkert...

Her har han været med til en scanning... Han har haft lagt hånden på maven 1 eller 2 gange... Det er slet ikk som om det interessere ham så meget som 1. gang...

Anmeld

11. oktober 2010

CamiRon

Her mærker jeg egentlig lidt større interesse end da vi ventede den 1. Jeg tror det er fordi han ved hvad "der kommer ud" og på den måde kan han bedre forholde sig til det denne gang.

Har du prøvet at spørge din kæreste hvordan han selv oplever forskellen på nr. 1 og 2? Måske er han så rolig omkring graviditeten fordi han har prøvet det før, at han måske glemmer det lidt?

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

CamiRon skriver:

Her mærker jeg egentlig lidt større interesse end da vi ventede den 1. Jeg tror det er fordi han ved hvad "der kommer ud" og på den måde kan han bedre forholde sig til det denne gang.

Har du prøvet at spørge din kæreste hvordan han selv oplever forskellen på nr. 1 og 2? Måske er han så rolig omkring graviditeten fordi han har prøvet det før, at han måske glemmer det lidt?

Anmeld

11. oktober 2010

Bryndis

Min kæreste var rigtig spændt første gang og han ville med til alle læge besøg og jordemoderkonsulation og ville hele tiden nusse maven og snakke til lillemanden.

Men her anden gang har han kun været med til scanningerne og virker ikke rigtig interreseret i babyen. Han snakker ikke med ham eller nusser maven eller noget som helst. Medmindre jeg siger han SKAL.

Jeg har spurgt ham om hvorfor han ikke er lige så spændt den her gang som ved sidste gang og der siger at det er fordi at han vil  give vores store dreng den fulde opmærksomhed inden den lille kommer og stjæler den. Og det forstår jeg selvfølgelig også godt at han vil. Men jeg ville da gerne at han viste mere interesse.

Anmeld

11. oktober 2010

NatasjaL

Min kæreste, var lige så interesseret i anden graviditet som den første, hele vejen igennem :-)

Men anden gang var det jo også en dreng, og han var lidt stolt for rigtige mænd laver jo en af hver ;-)

Anmeld

11. oktober 2010

NatasjaL

Min kæreste, var lige så interesseret i anden graviditet som den første, hele vejen igennem :-)

Men anden gang var det jo også en dreng, og han var lidt stolt for rigtige mænd laver jo en af hver ;-)

Anmeld

11. oktober 2010

Lillefe

CamiRon skriver:

også her men det er nr. 3 for ham men jeg tror mere det fordi han ved at jeg er en god mor og er tryg ved at vi skal have en mere (morens til hans første var han ikke så heldig med)

Anmeld

11. oktober 2010

sandratobias

Bryndis skriver:

Min kæreste var rigtig spændt første gang og han ville med til alle læge besøg og jordemoderkonsulation og ville hele tiden nusse maven og snakke til lillemanden.

Men her anden gang har han kun været med til scanningerne og virker ikke rigtig interreseret i babyen. Han snakker ikke med ham eller nusser maven eller noget som helst. Medmindre jeg siger han SKAL.

Jeg har spurgt ham om hvorfor han ikke er lige så spændt den her gang som ved sidste gang og der siger at det er fordi at han vil  give vores store dreng den fulde opmærksomhed inden den lille kommer og stjæler den. Og det forstår jeg selvfølgelig også godt at han vil. Men jeg ville da gerne at han viste mere interesse.

Jamen hva med om aftenen, hvis i f.eks ser fjernsyn/film...???
Hvis jeg spør siger han bar at det vil han ikk...

Zyz jeg har prøvet og snakke med ham om det, men ikk som om der kommer noget ordentligt svar, andet end at har jo mærket det før og sådan..
Ved ikk om jeg er for nærtagede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.