Så blev Isabella døbt <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Loa

Chalala85 skriver:

Det var bare så hyggeligt endnu en gang tak fordi vi måtte være med

Er super glad for i kunne være med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

AWO

Hvor ser det bare ud til at have været en fin dag! Stort tillykke til jer alle tre.

Jeg mødte Ethel på rideskolen i

Anmeld

11. oktober 2010

AWO

Hvor ser det bare ud til at have været en fin dag! Stort tillykke til jer alle tre.

Jeg mødte Ethel på rideskolen i søndags, hun var også lidt ked af, at hun ikke kunne komme med.

Anmeld

11. oktober 2010

Loa

Anke skriver:

Jeg mødte Ethel på rideskolen i søndags, hun var også lidt ked af, at hun ikke kunne komme med.

Tusind tak  

Og mange tak for den søde hilsen og fine blomst....

Ja det var også lidt ærgeligt, men sådan er det når man når at lave andre planer inden....

Anmeld

11. oktober 2010

K&S

STORT tillykke med den lille prinsesses dåb  hvor er hun bare fin...!

Anmeld

11. oktober 2010

Loa

K&S skriver:

STORT tillykke med den lille prinsesses dåb  hvor er hun bare fin...!

Tusind tak

Anmeld

11. oktober 2010

Pia.

Loa skriver:

Hehe det må man sige..... Tja kind of, min mands mors moster er Karen, Jonas's mor  skønne mennesker

Ja det er nogle fantastiske mennesker.. Mitzi var min barndomsveninde... Og jeg har gået sammen med Jonas i mange år - var kæreste med hans bedste ven igennem 4½ år ....

Grunden til jeg spurgte var fordi jeg i går så at Mitzi på facebook havde skrevet om selv samme kage - så da du lagde billeder på af kagen - måtte det bare være den samme kage.. hvad er chancen for at to forskellige holdte dåb med den samme kage..

Hun er super dygtig Mitzi...

Nå....  ja ja så fik vi da lige løst det mysterie..

Knus Pia og igen tillykke med det fine navn...

Anmeld

12. oktober 2010

Loa

Pia. skriver:

Ja det er nogle fantastiske mennesker.. Mitzi var min barndomsveninde... Og jeg har gået sammen med Jonas i mange år - var kæreste med hans bedste ven igennem 4½ år ....

Grunden til jeg spurgte var fordi jeg i går så at Mitzi på facebook havde skrevet om selv samme kage - så da du lagde billeder på af kagen - måtte det bare være den samme kage.. hvad er chancen for at to forskellige holdte dåb med den samme kage..

Hun er super dygtig Mitzi...

Nå....  ja ja så fik vi da lige løst det mysterie..

Knus Pia og igen tillykke med det fine navn...

Ja det var da godt nok pudsigt må man sige

Men nej der florerer nok ikke så mange barbapapa dåbs kage igen

Tak igen

Anmeld

15. oktober 2010

elluL

Tillykke med dagen i søndags, og det fine navn til lillepigen! (Skøn dato forresten, jeg blev forlovet med min kæreste i søndags, lidt sjovt med sådan en dato).
Hvor er hun bare fin, og sikke lækker den kage ser ud!

Anmeld

15. oktober 2010

Chamomile

Tillykke med dåben Hun ser skøn ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.