Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Det gør du ikke nej, for det er ganske korrekt
Det gør du ikke nej, for det er ganske korrekt
Hov nu fik jeg spurgt dig to gange... - ej hvor sjovt - verden er ind imellem lille ... Er du i familie med Mitzi eller Jonas ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STORT tillykke med din yndige datter- og sikke en fantastisk kage!!!
Loa skriver: Så blev vores lille skat døbt d.10-10-2010 Dagen var bare så god, dejlige mennesker til at fejre hende, lækker mad, fantastisk kage og utrolig mange dejlige gaver til prinsessen..... Vi kunne ikke ønske mere Bortset fra et enkelt træthedsudbrud, klarede hun det også bare rigtig flot
Så blev vores lille skat døbt d.10-10-2010
Dagen var bare så god, dejlige mennesker til at fejre hende, lækker mad, fantastisk kage og utrolig mange dejlige gaver til prinsessen.....
Vi kunne ikke ønske mere
Bortset fra et enkelt træthedsudbrud, klarede hun det også bare rigtig flot
Tillykke med Isabella. Hvor ser hun bare sød ud på billedet med sutten. Flot bord I har fået dækket. Håber I havde en dejlig dag.
STORT tillykke!!
sikke nogle dejlige billeder!
Og hvor ser i glade ud og hvor er isabella kær
og superfin kage!!!
knus heise
Det var bare så hyggeligt endnu en gang tak fordi vi måtte være med
Pia. skriver: Hov nu fik jeg spurgt dig to gange... - ej hvor sjovt - verden er ind imellem lille ... Er du i familie med Mitzi eller Jonas ?
Hehe det må man sige..... Tja kind of, min mands mors moster er Karen, Jonas's mor skønne mennesker
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Servietterne, er det lotus foldning eller?
Servietterne, er det lotus foldning eller?
Ved jeg faktisk ikke, er min søster der har lavet dem
Men det er en eller anden blomst, så kunne sikkert godt være den
Rosa skriver: STORT tillykke med din yndige datter- og sikke en fantastisk kage!!!
Tusind tak!
Ja den blev bare rigtig god og smagte faaaantastisk
MariaJ skriver: Tillykke med Isabella. Hvor ser hun bare sød ud på billedet med sutten. Flot bord I har fået dækket. Håber I havde en dejlig dag.
Tak tak
Blev også selv tilfreds med bordet
Det var en fantastisk dag
Heise skriver: STORT tillykke!! sikke nogle dejlige billeder! Og hvor ser i glade ud og hvor er isabella kær og superfin kage!!! knus heise
Mange tak for det hele
Det hele gik heldigvis også som det skulle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128