Hejsa Alle i skønne mødre lidt brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
He he... min søn vejede 11 kg og var 74 cm lang da han var 5 måneder:-o ! (Vejede 3980 g og målte 53 cm ved fødslen)
Men han var altså også kæmpestor, alle måbede når de så ham:D
Og det var faktisk ikke særlig sjovt med alle de dumme kommentarer jeg fik:@

Han har nu udlignet det og vejer 13,5 kg, han er næsten 2 år.
Så mon ikke din søn bare lægger lidt stille ud og så indhenter det senere?!

Min venindes søn er nu 7 måneder, og han bruger stadig 56/62 i tøj, så du er ikke den eneste med et barn lidt under gennemsnittet.

Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Sebastians Mor

Jamen alle siger bare jeg ikke giver ham nok mad og det er synd han er så lille men jeg kan jo ikke rigtig gøre noget ved det.

Anmeld

1. august 2008

Gustavsmor

Da min Gustav var 6 mdr vejede han 8800 gram og målte 71 cm....

Får han ikke kartofler, grøntsager og kød??? For når de er 6 mdr må du jo godt begynde at give ham kød og sådan noget....

men som sagt mange gange før, børn er jo så forskellige, og man skal undgå at sammenligne, selvom man ikke helt kan lade være!

Knus Berrit med Gustav på snart 10 mdr (11 kg og 76 cm)

Anmeld

1. august 2008

H+S Skjolgborg.

Da benjamin var 6 mdr og et par dag = Han er født D.24/1-01 og
D.8/8-01 6½ mdr 8200 g og 69 cm

Anmeld

1. august 2008

Sebastians Mor

Hejsa..

Nej han får ikke kød og sådan.

Han er ikke 6 mdr endnu det er han først om 23 dage....

men han får Broccoli og Blomkål og Grød og flaske.

Anmeld

1. august 2008

Becks

Min venindes søn på 4 mdr, vejer 7,5 kg og er 67 lang, han bruger str 62 og 68... Han vejede 2325 ved fødslen og var 48 lang..

Anmeld

1. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Da Jesse var lige godt 6 mdr, vejede han 9 kg. Jeg kan ikke helt huske hvad størelse han brugte i tøj, men for at han kunne passe det i breden var det ALT ALT ALT for langt til ham :P

Det er ligemeget med hvad størelse ham bruger i tøj og hvor meget han vejer, bare han følger sin kurve så er alt i fineste orden :)

Anmeld

5. august 2008

<3

Hm det med størrelser synes jeg også gør en forskel om hvilket mærke det er.

Men Tjalfe var og er lang 76cm nu og han var i en stor 62 og lille 74 da han var 6 mdr så jeg synes ikke du skal bekymre dig. Det kommer jo også an på hvordan de nogletres centimeter er fordelt :D

Tjalfe har haft lang krop og nu begynder benene endelig at vokse til så der kom hurtigt store størrelser på :)):))

Hvis du er bekymret så snak med læge eller sundhedsplejeske om hvad du kan gøre i dit tilfælde, men jeg ville nok begynde at give ekstra fedtstof i mad og mme i mos/grød mm - bare for en sikkerheds skyld! :D;)

Anmeld

5. august 2008

Monique

Min datter bliver 4 mdr her d 28 og hun vejer nu 6400 g og er 65 cm
Hun bruger str. 56 - 62

Anmeld

5. august 2008

rlyn

Alle børn er forskellige. Så længe din læge og/eller din SP ikke er bekymret, så nyd du bare din lille mand - og blæs på, hvad andre siger. Du skylder ikke nogen forklaring til nogen :)

Knus
Rikke (H) ...med Tristan der vejede omkring 9-10 kg, da han var i den alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.