Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og så er der lige Anne Fortiers Julie. Det er også en krimi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Helt klart Drageløberen af Khaled Hosseini.
Det er en bog, som virkelig tager dig med en i historien. Den er rørende, chokerende, spændende, overraskende og anerledes. Den er virkelig nr 1 hos mig. Har aldrig læst så god en bog.
A&F skriver: Helt klart Drageløberen af Khaled Hosseini. Det er en bog, som virkelig tager dig med en i historien. Den er rørende, chokerende, spændende, overraskende og anerledes. Den er virkelig nr 1 hos mig. Har aldrig læst så god en bog.
har set filmen, så er det ikke det sammen at læse bogen, bagefter.. men tak for indput.
BlyViol skriver: inspireret af en anden tråd, om hvilken bog I hver især er igang med, kunne jeg godt tænke mig at få anbefalet en bog eller to som I har læst. Kan skrive lidt om hvad det gerne må være og absolut IKKE skal være IKKE: eventyr, science fiction, (platte) kærlighedshistorier (danielle steel) GERNE: historier fra gammel tid, krimier, drama, seriøse kærlighedshistorier (ikke for lyserøde ) Hvis der er noget som ikke er nævnt ovenfor, så bare kom med det alligevel KNUS!
inspireret af en anden tråd, om hvilken bog I hver især er igang med, kunne jeg godt tænke mig at få anbefalet en bog eller to som I har læst.
Kan skrive lidt om hvad det gerne må være og absolut IKKE skal være
IKKE: eventyr, science fiction, (platte) kærlighedshistorier (danielle steel)
GERNE: historier fra gammel tid, krimier, drama, seriøse kærlighedshistorier (ikke for lyserøde )
Hvis der er noget som ikke er nævnt ovenfor, så bare kom med det alligevel
KNUS!
Den lukkede bog - Jette A. Kaarsbøl
Det er virkelig en fantastisk roman...
Jussi Adler-Olsens serie om afdeling Q er simpelthen fantastisk, men super uhyggelig!
Skrig under vand er ikke helt så uhyggelig, men endnu bedre synes jeg - læste den vidst på een dag
Nej nej overhovedet ikke.
Bogen er meget meget bedre end filmen. Ofte når man lfilmmatiser en bog, er filmen ikke god, synes jeg. Men overvej den, du vil ikke fortryde
I seng med fjenden! Fåes også på dvd!
Mig med maven skriver: I seng med fjenden! Fåes også på dvd!
ja den har jeg set.. skiide uhyggelig..
A&F skriver: Nej nej overhovedet ikke. Bogen er meget meget bedre end filmen. Ofte når man lfilmmatiser en bog, er filmen ikke god, synes jeg. Men overvej den, du vil ikke fortryde
det vil jeg skrive på min "to read" liste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128