anbefal en bog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Vidunderligeunger

inspireret af en anden tråd, om hvilken bog I hver især er igang med, kunne jeg godt tænke mig at få anbefalet en bog eller to som I har læst.

Kan skrive lidt om hvad det gerne må være og absolut IKKE skal være

IKKE: eventyr, science fiction, (platte) kærlighedshistorier (danielle steel)

GERNE: historier fra gammel tid, krimier, drama, seriøse kærlighedshistorier (ikke for lyserøde )

Hvis der er noget som ikke er nævnt ovenfor, så bare kom med det alligevel

KNUS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Jetjen

Så vil jeg anbefale Ken Follets bøger jordens søjler og uendelige verden. Her er både historie, krimi og drama. De er godtnok lange, men når man først er kommet i gang er det svært at stoppe igen.

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

Jetjen skriver:

Så vil jeg anbefale Ken Follets bøger jordens søjler og uendelige verden. Her er både historie, krimi og drama. De er godtnok lange, men når man først er kommet i gang er det svært at stoppe igen.

okay lyder spændende.. googlede det lige 

Anmeld

10. oktober 2010

Silas&Mille

Ken Follet.
Jordens Søjler er helt fantastisk skrevet og den er virkelig svær at ligge fra sig når først man er kommet igang. 

Har desværre ikke selv læst Uendelige Verden endnu, men har hørt den skulle være lige så god som Jordens Søjler.

Men ellers kan jeg anbefale Stieg Larssons: Mænd der hader kvinder, den er også rigtig rigtig god.

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

MoriSverige skriver:

Ken Follet.
Jordens Søjler er helt fantastisk skrevet og den er virkelig svær at ligge fra sig når først man er kommet igang. 

Har desværre ikke selv læst Uendelige Verden endnu, men har hørt den skulle være lige så god som Jordens Søjler.

Men ellers kan jeg anbefale Stieg Larssons: Mænd der hader kvinder, den er også rigtig rigtig god.

har læst de tre han skrev

Anmeld

10. oktober 2010

Munder

Jo jo, Uendelige verden er også god

Ellers er der også Ildefonse Falcones: Havets katedral.

Mht forfattere i den lidt lettere og hyggelige genre er der: Rosamunde Pilcher, Maeve Binchy, Elisabeth Jane Howard mfl.

Jeg er også rigtig glad for Margit Söderholm.

Hvis vi skal gå til det danske er det ganske hyggeligt at læse Lise Nørgaards bøger, de er rigtig gode med en fantastisk lun humor...

Jeg kunne nævne mange flere, elsker at læse bøger!

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

he he, jeg er til sød pop (i bogformat) så nynne bøgerne er lige mig. ellers er min ynglings bog "mine hemmeligheder" med sophie kinsella (staves?)

Anmeld

10. oktober 2010

Mira0911

Da jeg ventede Julie, læste jeg bogen "Tøndersagen" Den er god synes jeg, den måde den er fortalt på osv... Men dælme svær at ligge fra sig... 

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Da jeg ventede Julie, læste jeg bogen "Tøndersagen" Den er god synes jeg, den måde den er fortalt på osv... Men dælme svær at ligge fra sig... 

ja den havde jeg også overvejet at læse..

Super med alle de gode svar - tak!!

Anmeld

10. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

En bog der både er en seriøs kærlighedshistorie og fra gammel tid er Kærlighedsbarn af Maria Helleberg

Af krimier er der Jussi Adler-Olsens bøger om afdeling Q

Spænding/thriller vil jeg anbefale Henrik Desmonds serie om Plan B og Philip Roth har skrevet en pragtfuld bog der hedder En menneskelig plet (filmatiseret med Anthony Hopkins og Nicole Kidman)

Politik - Hanne-Vibeke Holst Kronprinsessen, Kongemordet, Dronningeofret

Ellers kan jeg klart anbefale serien om Jordens børn (hulebjørnens klan m.fl.) af Jean M Auel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.