Are you kidding me?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Skouboe

TrineLærke skriver:

Har tænkt på at snakke med vores egen socialrådgiver, som sidder i vores handicap team, hun er meget dygtig.

Tænker det kan hjælpe?

Det kan ihvertfald ikke skade - jo flere informationer jo bedre.

Du skal dog huske på at hun - selvom hun er sød - ikke er uvildig, da hun jo er ansat af kommunen  

Jeg har selv MS (sclerose) og selvom jeg stadig kan fungere "normalt" har jeg haft stor glæde af scleroseforeningens socialrådgiver. Både Københavns Kommune og Egedal hvor jeg bor nu, er bare nemmere at have med at gøre, når man ved præcist hvad man har ret til. Specielt Københavns kommune "glemte" at informere mig om flere ting jeg havde ret til - derfor tager jeg nu en snak med Scleroseforeningens socialrådgiver først, inden jeg skal have noget med kommunen at gøre, fordi jeg så er sikker på at få den korrekte rådgivning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Ann.

Skouboe skriver:

Det kan ihvertfald ikke skade - jo flere informationer jo bedre.

Du skal dog huske på at hun - selvom hun er sød - ikke er uvildig, da hun jo er ansat af kommunen  

Jeg har selv MS (sclerose) og selvom jeg stadig kan fungere "normalt" har jeg haft stor glæde af scleroseforeningens socialrådgiver. Både Københavns Kommune og Egedal hvor jeg bor nu, er bare nemmere at have med at gøre, når man ved præcist hvad man har ret til. Specielt Københavns kommune "glemte" at informere mig om flere ting jeg havde ret til - derfor tager jeg nu en snak med Scleroseforeningens socialrådgiver først, inden jeg skal have noget med kommunen at gøre, fordi jeg så er sikker på at få den korrekte rådgivning.

Åh ja - de er tunge at danse rundt med. Vi har kæmpet med dem i 9 mdr nu, Lærke bliver 1 år på lørdag.

Men det er dejligt at der er sådan nogle foreninger som kan hjælpe

Jeg tror jeg vil prøve at ringe til vores socialrådgiver i morgen, hun har nemlig givet for sagsbehandler på kommunen tørt på et par gange efter hånden

Hun er en hård dame

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.