Jamen, hvis det er sådan tegningerne er, er der vel ikke så meget vi kan hjælpe med?
Nu kender jeg ikke sagen og aner ikke hvad det drejer sig om, men jeg er uddannet teknisk tegner i tidernes morgen og ved derfor en masse om CAD tegninger og målestok og ved at man aldrig vil få et korrekt mål hvis man måler på en printet skala tegning - det var kun med de gamle håndtegnede, man kunne regne nogenlunde med det.
I dag tilpasser både CAD programmerne og printeren formatet, så i bedste fald er skalaen en lille smule forkert - som regel er den meget.
Ligegyldigt - jeg ville bede om en målsat tegning, hvis jeg var dig og tage den derfra 
Okay - kender ikke CAD, ud over at min far bruger det.
Men det var nu heller ikke tegningerne jeg ville vide noget om, vores køkken er lige nu ca. 8-10 kvm, de tager ihvertfald halvdelen af det, som skal lægges til et andet rum. Dvs., at vores køkken bliver MEGET småt, og så spørger jeg bare, må de gøre det?
Eller skal jeg snakke med deres leder inden de beslutter sig?
Vores datter er handicappet, skal i kørerstol, kan intet selv, og vores hus er totalt uegnet. Alle værelserne er ovenpå, trappen er for smal og krum til en lift, så der skal laves ekstra værelse nedenunder og større badeværelse. De vil tage halvdelen af stuen og køkkenet, så vi ikke har plads til noget. Stuen bliver imellem 10-15 kvm.
Anmeld