Tanker omkring donorsæd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Mullefisen2011

Tak for alle jeres søde svar.. dejligt at høre lidt positivt..

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan min mand takler det da han ikke er en mand der snakker om tingene selvom jeg virkelig prøver at få ham til at snakke om det her for at hjælpe ham videre.

Han er mere positiv om tingene end jeg er, tror at der er mig der har mest svært ved at sluge at vi ikke får et biologisk barn, og at han ikke er den biologiske far.

Men som han siger han ønsker sig et barn, og det er virkelig et ønskebarn, så han vil gøre hvad det koster for at få et barn, og han VIL være med til at opleve en graviditet og en fødsel det kan få ham til at føle sig som FAR og han skriver jo også under på det er hans barn og ikke andres. Han er selvfølgelig nervøs for at folk engang vil sige at barnet slet ikke ligner ham for det er jo endnu et slag i hovedet og den tanke kan jeg virkelig godt forstå ham i og tænk hvis barnet slet ikke ligner nogen af os

Men han tager det faktisk rigtig flot og lige nu glæder vi os virkelig til at starte i behandling og få et barn sammen, vi kan give vores kærlighed til.. Så håber det kommer til at lykkes det her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.