hej alle på baby.dk, en lille præsentation af mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Lone Jakobsen

hej og velkommen til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

SiLiMiMa

Hollybaby skriver:

Tak

ja jeg er også super glad for min beslutning om at gå hjemme så lang tid, hvis hun da ik bliver for træt af sin mor i længden!

DET er jeg ret sikker på, hun ikke gør

Anmeld

11. oktober 2010

A&F

Heeej & velkommen til

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Hollybaby skriver:

Hej alle bruger på baby.dk

Så er det vist lige tid til at præsentere mig selv. Jeg har nemlig været oprettet bruger et par måneder, men har mest kigget med. Synes det er en fantastisk side, og har allerede fået så mange gode råd, ved at læse andres spørgsmål og svar.

Men lidt om mig; Jeg hedder Line og er 24 år. jeg har en skøn datter, Laura, på 8 måneder. Vi bor sammen med Lauras far, og vores to hunde, i Københavns Nordvest kvarter i en stor lejlighed, som vi er ved at istandsætte. Jeg har valgt at gå hjemme med Laura til hun er halvandet, og derefter skal jeg starte på uddannelse. Men lige nu, nyder jeg tilværelsen som fuldtidsmor, med søvnmangel og ammehjerne

Det var lige lidt om mig. Go aften til alle

Hej Line.

Velkommen til denne fantastiske side. Jeg har selv en datter, der hedder Laura og hun bliver 1 år om præcis 14 dage.

Håber du kommer til at få mange flere gode råd i fremtiden

Anmeld

12. oktober 2010

Hollybaby

nutche skriver:

hej og velkommen til

Tak. Sikke et skønt profilbillede

Anmeld

12. oktober 2010

Hollybaby

Baagøe skriver:

Hej Line.

Velkommen til denne fantastiske side. Jeg har selv en datter, der hedder Laura og hun bliver 1 år om præcis 14 dage.

Håber du kommer til at få mange flere gode råd i fremtiden

Laura er jo bare et fantastisk navn

Stort tillykke med din datters fødselsdag lige om lidt

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

Jamen velkommen til.
Altid dejligt med nye ansigter herinde.
Selvom jeg er bedstemor + søn på 13, så er jeg helt vild med siden.
Er selv totalt baby.dk-afhængi

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2010

Pia.

Hej Og velkommen til... Håber du bliver rigtig glad for at være her.

Som du måske allerede ved hedder jeg Pia er 32 år og mor til Mikkel på 11½ Mille på meget snart 8 år og Mads på 4½ år ....

Glæder mig til at lære dig bedre at kende...

Knus fra Pia.

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Hollybaby skriver:

Laura er jo bare et fantastisk navn

Stort tillykke med din datters fødselsdag lige om lidt

Det er det nemlig og tak

Anmeld

12. oktober 2010

lisbethita

Hollybaby skriver:

Hej alle bruger på baby.dk

Så er det vist lige tid til at præsentere mig selv. Jeg har nemlig været oprettet bruger et par måneder, men har mest kigget med. Synes det er en fantastisk side, og har allerede fået så mange gode råd, ved at læse andres spørgsmål og svar.

Men lidt om mig; Jeg hedder Line og er 24 år. jeg har en skøn datter, Laura, på 8 måneder. Vi bor sammen med Lauras far, og vores to hunde, i Københavns Nordvest kvarter i en stor lejlighed, som vi er ved at istandsætte. Jeg har valgt at gå hjemme med Laura til hun er halvandet, og derefter skal jeg starte på uddannelse. Men lige nu, nyder jeg tilværelsen som fuldtidsmor, med søvnmangel og ammehjerne

Det var lige lidt om mig. Go aften til alle

Velkommen til Hollybaby (sejt navn da ;-) 

Jeg håber, at du kan bruge baby.dk på samme måde som mig. Håber vi ses herinde! Jeg er 33 år og har en datter på 7 mrd og bor i Svendborg (men har boet i Kbh, Århus og Aalborg tidligere, da jeg læste). Jeg frygter helt at begynde på arbejde igen, fordi så får jeg da næsten ikke tid på baby.dk, fnis! Nyd din barsel ;-)

Kæmpe kram fra Lisbeth 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.