hej alle på baby.dk, en lille præsentation af mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.194 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Hollybaby

Hej alle bruger på baby.dk

Så er det vist lige tid til at præsentere mig selv. Jeg har nemlig været oprettet bruger et par måneder, men har mest kigget med. Synes det er en fantastisk side, og har allerede fået så mange gode råd, ved at læse andres spørgsmål og svar.

Men lidt om mig; Jeg hedder Line og er 24 år. jeg har en skøn datter, Laura, på 8 måneder. Vi bor sammen med Lauras far, og vores to hunde, i Københavns Nordvest kvarter i en stor lejlighed, som vi er ved at istandsætte. Jeg har valgt at gå hjemme med Laura til hun er halvandet, og derefter skal jeg starte på uddannelse. Men lige nu, nyder jeg tilværelsen som fuldtidsmor, med søvnmangel og ammehjerne

Det var lige lidt om mig. Go aften til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

LouiseNielsen

Velkommen til..... 

Kram

Anmeld

10. oktober 2010

Jibbe

Velkommen til! Håber du får lige så meget glæde af siden som jeg har haft/har! Knus fra Lisbeth

Anmeld

10. oktober 2010

Maalene

Heej Line

Velkommen til siden (selvom du har fulgt den lidt) Hehe...

Er sikker på du bliver ligeså glad for den som jeg selv er

Knus Malene

Anmeld

10. oktober 2010

Hollybaby

Tusind tak

Det er jeg helt sikker på jeg gør, det jo en rigtig tidsrøver!

Anmeld

10. oktober 2010

SiLiMiMa

hej og velkommen til

Lyder dejligt, at du kan gå hjemme til din datter er 1½ år

Håber du bliver glad for siden - det er i hvert fald den bedste, jeg har været på

knus heise, som sammen med min kæreste Jonnie har 4 børn - simon fra nov.2002, Line fra jan.2004, mille fra maj2006 og Maia fra december 2008

Anmeld

10. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til, jeg håber du kommer til at bruge siden endnu mere og at vi ses i debatterne af og til?

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

10. oktober 2010

Gustavsmor

Velkommen til siden.....håber du bliver glad for siden, men pas på....som du selv skriver, er den jo lidt af en tidsrøver hi hi

Knus fra Berrit, som har to drenge (Gustav og William). Jeg bor i det nordjyske sammen med børnene og mn mand/børnenes far

Anmeld

11. oktober 2010

Hollybaby

Heise skriver:

hej og velkommen til

Lyder dejligt, at du kan gå hjemme til din datter er 1½ år

Håber du bliver glad for siden - det er i hvert fald den bedste, jeg har været på

knus heise, som sammen med min kæreste Jonnie har 4 børn - simon fra nov.2002, Line fra jan.2004, mille fra maj2006 og Maia fra december 2008

Tak

ja jeg er også super glad for min beslutning om at gå hjemme så lang tid, hvis hun da ik bliver for træt af sin mor i længden!

Anmeld

11. oktober 2010

Hollybaby

Rosa skriver:

Velkommen til, jeg håber du kommer til at bruge siden endnu mere og at vi ses i debatterne af og til?

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

tusind tak. Vi ses helt klart i debatterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.