Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: tog en test her til morgen den er desværre NEGATIV det er præcis 14 dage siden jeg blev inserminret. men i følgle termins bereneren her på baby.dk er jeg KUN 2+5 idag er jeg fortidligt på den ??
tog en test her til morgen den er desværre NEGATIV det er præcis 14 dage siden jeg blev inserminret. men i følgle termins bereneren her på baby.dk er jeg KUN 2+5 idag
er jeg fortidligt på den ??
Jeg tror du er for tidligt på den. Jeg kunne først teste svagt positiv da jeg var 3+4 og jeg ventede endda tvillinger (hormonniveauet er vidst nok højere når der er 2 derinde). Krydser fingre for at den er der om et par dage!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg kan slet ikk finde rundt i det. :/
Miia90 skriver: var i homon behandling, fik ægløsnings spøjten d. 27 og d. 28 blev jeg insermeret, det gik så stærk det hele. så kun blev nød til og give mig ægløsningsspøjten derover, selv om der jo bliver sat 36 timer før.
var i homon behandling, fik ægløsnings spøjten d. 27 og d. 28 blev jeg insermeret, det gik så stærk det hele. så kun blev nød til og give mig ægløsningsspøjten derover, selv om der jo bliver sat 36 timer før.
Lyder vildt at det skulle gå så hurtigt at de 36 timer ikke kunne nå at gå
BubbieBear skriver: Lyder vildt at det skulle gå så hurtigt at de 36 timer ikke kunne nå at gå
det var fordi jeg blev scannes på 10dagen, der kunne se jeg ville have ægløsning dagen efter, så hun måtte stikke mig mens jeg var dernede !
Miia90 skriver: det var fordi jeg blev scannes på 10dagen, der kunne se jeg ville have ægløsning dagen efter, så hun måtte stikke mig mens jeg var dernede !
okay jeg troede kun at man fik ægløsning når man er i behandling når man havde fået sprøjten
BubbieBear skriver: okay jeg troede kun at man fik ægløsning når man er i behandling når man havde fået sprøjten
nix. det hjælper på æget med og løsne sig, hvis det skulle ha svært ved det...
Miia90 skriver: nix. det hjælper på æget med og løsne sig, hvis det skulle ha svært ved det...
Okay så lærte jeg noget nyt idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128