Min test dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Missi

Miia90 skriver:

Smiler det må jeg gøre.

har kvalme om morgen og om aften når jeg går i seng, svimmel nogen gange og øget udflåd, men det må jo være et godt tegn

håber der er noget derinde

Der er ihvertfald tegn på et eller andet, men kvalme kan man faktisk godt få alligevel, fordi man håber så meget

Men nogen danner jo først de homoner som gør man kan se på GT lidt sener end andre.

Da jeg testede positiv i sin tid var jeg 5 uger henne og den var MEGET svag positiv... så ro på

Håber for dig at det er lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

oo

har du ikke fået udleveret en testdag af klinikken? det er ellers normalt at de giver en en dato for hjemmetestning!!

symptomerne kan du desværre få af behandlingen, som jeg også har skrevet før, så dem kan man ikke for alvor gå efter - desværre! dog burde det være ude af kroppen 14 dage efter du insemination, men ved mig selv løb symptomerne gerne hen til mens, såe...

Anmeld

11. oktober 2010

Miia90

Hun sagde nemlig ikk noget. spurgte om jeg så skulle teste om 14 dage også sagde hun bare ja men idag vil jeg jo kun være 2+5

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Miia90 skriver:

Hun sagde nemlig ikk noget. spurgte om jeg så skulle teste om 14 dage også sagde hun bare ja men idag vil jeg jo kun være 2+5

nej, du skal regne fra sidste mens 1. dag og ikke fra ægløsningsdagen

Anmeld

11. oktober 2010

oo

men hvis du skal teste fjorten dage efter, så må du gøre det - hvilket du jo har gjort. og Så blive ved at teste indtil du enten får positiv eller mens. Du skal nok ringe svaret ind til klinikken på 14. dagen - også selvom svaret er uafklaret.

Anmeld

11. oktober 2010

Miia90

kan ikk finde rundt i det, havde mens d. 17 okt og min cykus er på ca 30 dage

Anmeld

11. oktober 2010

Miia90

sep og blev insermret på 10dagen

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Miia90 skriver:

sep og blev insermret på 10dagen

ok, hvis jeg lige hurtigt taster det ind i terminsberegneren herinde, så siger den, at du er ca 3+1 idag, hvilket jo stemmer meget godt med, at der burde være en uge til din mens hvis der er 30 dage imellem og den sidste kom 17. september. Du blev så insemineret den 27. september? Det er lidt spøjst, for så er du jo rigtig nok 14 dage ca fra inseminationen og burde kunne teste idag. Jeg synes du skal ringe til klinikken, for du ER er ikke længere i cyklussen end 3+1 p.t., æh....det er ret forvirrende! RING!!

Anmeld

11. oktober 2010

oo

altså var 17. september den 1. mens dag? og så blev du insemineret 27. september? for så lå din ÆL da også meget tidligt i cyklus har du ikke været i hormonbehandling??

Anmeld

11. oktober 2010

Miia90

var i homon behandling, fik ægløsnings spøjten d. 27 og d. 28 blev jeg insermeret, det gik så stærk det hele. så kun blev nød til og give mig ægløsningsspøjten derover, selv om der jo bliver sat 36 timer før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.