Han rækker tunge hele tiden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

betjenten

Mille83 skriver:

Er det ikke bare fordi han kan?

Her har Nicoline også haft tungen ud af munden, da det ikke var sjovt var det pruttelyde ud af munden.

Når hun finder noget nyt hun kan gør hun det konstant, indtil hun finder noget andet, så kan det måske være det??

/ Mille

Jo det kan godt være... Synes bare ikke at jeg har set med andre børn, og folk er begyndt at spørge hvorfor han gør det... Nå men mon ikke han stopper når han finder noget andet der er sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

betjenten

bondepigen skriver:

Min datter gjorde det meget på de tidspunkter hvor der var tænder på vej...

Det kan da godt være at der er tænder på vej, synes bare at det er lidt tidligt når han kun er 4 mdr. Men må jo bare vente og se tiden an

Anmeld

10. oktober 2010

Mille83

betjenten skriver:

Jo det kan godt være... Synes bare ikke at jeg har set med andre børn, og folk er begyndt at spørge hvorfor han gør det... Nå men mon ikke han stopper når han finder noget andet der er sjovt

Det vil jeg tro, for her tænkte vi præcis det samme og Nicoline er snart 5 mdr...

Anmeld

10. oktober 2010

betjenten

Mille83 skriver:

Det vil jeg tro, for her tænkte vi præcis det samme og Nicoline er snart 5 mdr...

Dejligt at høre at jeg ikke er helt alene med en tungerækkende baby

Anmeld

10. oktober 2010

Mille83

betjenten skriver:

Dejligt at høre at jeg ikke er helt alene med en tungerækkende baby

Så vent til næste face, det er vist pruttelydende, dem vågner jeg til hver morgen..haha

Anmeld

10. oktober 2010

betjenten

Mille83 skriver:

Så vent til næste face, det er vist pruttelydende, dem vågner jeg til hver morgen..haha

Ha ha ha det lyder fanme hyggeligt Så ved jeg hvad jeg kan glæde mig til...

Anmeld

10. oktober 2010

Mille83

betjenten skriver:

Ha ha ha det lyder fanme hyggeligt Så ved jeg hvad jeg kan glæde mig til...

Nemlig og selvom kl er 6 el 7 vågner man i det mindste med et smil på læben, hehe

Anmeld

10. oktober 2010

betjenten

Mille83 skriver:

Nemlig og selvom kl er 6 el 7 vågner man i det mindste med et smil på læben, hehe

Ja det er da helt sikkert... Man kan jo ikke andet end at være glade for de små tossehoveder  Vores dreng er begyndt at vågne ved en 4-5 tiden, og så er han bare rigtig frisk, og mega glad... Og ja man kan sgu ikke blive sur

Anmeld

11. oktober 2010

serinasmor

det er helt normalt .. og du skal bare lade ham gøre det ... serina gjorde det samme .. ved dog ikke om det var ved 4 mdr .. men anyways ... vi fik at vide at jo mere de rækker tunge jo mere træner det mundmuskulaturen og det hjælper dem når de skal til at lære at snakke rent

Anmeld

11. oktober 2010

betjenten

serinasmor skriver:

det er helt normalt .. og du skal bare lade ham gøre det ... serina gjorde det samme .. ved dog ikke om det var ved 4 mdr .. men anyways ... vi fik at vide at jo mere de rækker tunge jo mere træner det mundmuskulaturen og det hjælper dem når de skal til at lære at snakke rent

Mange tak for svaret  Så behøver jeg da vist ikke bekymre mig mere over det... Og kan glæde mig over, at han HELT sikkert kommer til at snakke rent, meget hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.