Han rækker tunge hele tiden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.227 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

betjenten

Ja som overskriften siger, så min søn på 4 mdr. har tungen ude af munden stort set hele dagen... Har aldrig set andre børn gøre det SÅ meget, så ville da lige høre alle jer kloge mødre, om det er normalt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min søn på 5 mdr gør det en del nu her, mens han laver pruttelyde - er det det du mener?

Anmeld

10. oktober 2010

Jetjen

Min pige har også gjort det meget og gik et stykke tid inden der kom lyd med. Men tror de lige skal finde ud af hvad den skal bruges til...

Anmeld

10. oktober 2010

Laulund87

Hmm altså min datter er født med en lidt stor tunge som nærmest hang ud af munden indtil hun var ca 5 måneder Man kan ikke se det på hende mere, ved ikke om din dreng måske har det?

Anmeld

10. oktober 2010

betjenten

Rosa skriver:

Min søn på 5 mdr gør det en del nu her, mens han laver pruttelyde - er det det du mener?

Næ han laver ikke pruttelyde, den er bare ude af munden hele tiden... Som om der ikke er plads i munden?? Men det tror jeg nu at der er, for den er da inde i munden når han sover og spiser

Anmeld

10. oktober 2010

betjenten

Jetjen skriver:

Min pige har også gjort det meget og gik et stykke tid inden der kom lyd med. Men tror de lige skal finde ud af hvad den skal bruges til...

Ja det kan da godt være at der snart kommer lyd på... Så giver det da i det mindste mening

Anmeld

10. oktober 2010

betjenten

Laulund87 skriver:

Hmm altså min datter er født med en lidt stor tunge som nærmest hang ud af munden indtil hun var ca 5 måneder Man kan ikke se det på hende mere, ved ikke om din dreng måske har det?

Synes først at det er startet den sidste måneds tid, men det er da ikke utænkeligt... Må da lige høre sundhedsplj. på fredag

Anmeld

10. oktober 2010

Laulund87

betjenten skriver:

Synes først at det er startet den sidste måneds tid, men det er da ikke utænkeligt... Må da lige høre sundhedsplj. på fredag

Ja prøv at høre hende

Anmeld

10. oktober 2010

Mille83

Er det ikke bare fordi han kan?

Her har Nicoline også haft tungen ud af munden, da det ikke var sjovt var det pruttelyde ud af munden.

Når hun finder noget nyt hun kan gør hun det konstant, indtil hun finder noget andet, så kan det måske være det??

/ Mille

Anmeld

10. oktober 2010

Bondepigen

Min datter gjorde det meget på de tidspunkter hvor der var tænder på vej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.