weekende..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

I aften skal vi fejre 5 års dag, det bliver bare med noget godt mad og en flaske rødvin når Mikkel er kommet i seng;)
Lørdag skal vi til fødselsdag hos en af mine veninder. Og søndag skal vi ud og fejre min mor og hendes kærestes fødselsdag, de har fødselsdag med to dages mellemrum. Så de har besluttet sig for at invitere os alle sammen ud og spise..:D Go ide mor;) hæ hæ..
Så der bliver nok ikke meget tid til at slappe af og nyde det i den her weekend, men det går nu nok også..;)

Knus fra Camilla. som ønsker alle en god weekend...:)

Stort tillykke med jeres fem års dag...:) Gid I må få en dejlig dag og aften og mange fem år fremover...(L)
Knus og dejlig weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

charlottekri

lørdag skal vi tilhoager marked (hvilket er et must her i området) og have lavet voresbaggang færdig, som vi er ved at renovere og søndag ved jeg ikke helt hvad vi skal endnu...
god weekend til jer alle
(H)

Anmeld

1. august 2008

Balderson

charlottekri skriver:

lørdag skal vi tilhoager marked (hvilket er et must her i området) og have lavet voresbaggang færdig, som vi er ved at renovere og søndag ved jeg ikke helt hvad vi skal endnu...
god weekend til jer alle
(H)

Hej Charlotte

Det er så sandt som det er sagt... Hoager marked skal man bare til.... Selvom jeg nu er flyttet til det Nordjydske, så kommer jeg alligevel hjem hvert år for at komme til det markede ;)

Ellers skal jeg bruge hele weekenden på at ønske at bettemanden, snart har lyst til at blive født (L) Det er ikke til at holde ud at være højgravid i den varme... Man kan ikke lave en pind...

Tillykke med 5 års dagen til alle jer der har det :)

Mvh

Anmeld

1. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja lørdag skal jeg på arbejde 7-12.30 og hjem til lidt rengøring. Vi skal passe svigermors kat og det er vist vores planer. Nå ja, vi skal på jagt efter forsyninger til køleskabet.

(H)

Anmeld

1. august 2008

MorCamilla

Mathilde skriver:

Vi skal ud og spise med vores naboer i aften:) Vi skal have limousinegryde, det er jeg lidt spændt på. Derefter skal vi i biografen og se "Dig og mig".
Ellers står den vist mest på hygge og afslapning:)

Rigtig god weekend til alle:))

Vil du give et resume af filmen når du får tid og overskud til det...? Jeg har hørt at den skulle være rigtig god, og er blevet anbefalet at tage ind og se den, men synes ikke lige jeg kan finde tiden til det..:$

Knus fra Camilla.

Anmeld

1. august 2008

MorCamilla

Eva skriver:

MorCamilla skriver:

I aften skal vi fejre 5 års dag, det bliver bare med noget godt mad og en flaske rødvin når Mikkel er kommet i seng;)
Lørdag skal vi til fødselsdag hos en af mine veninder. Og søndag skal vi ud og fejre min mor og hendes kærestes fødselsdag, de har fødselsdag med to dages mellemrum. Så de har besluttet sig for at invitere os alle sammen ud og spise..:D Go ide mor;) hæ hæ..
Så der bliver nok ikke meget tid til at slappe af og nyde det i den her weekend, men det går nu nok også..;)

Knus fra Camilla. som ønsker alle en god weekend...:)

Stort tillykke med jeres fem års dag...:) Gid I må få en dejlig dag og aften og mange fem år fremover...(L)
Knus og dejlig weekend.

Mange tak Eva, hvor er du sød(L) Rigtig god weekend til dig også...

Anmeld

1. august 2008

st

Jeg skal være alene hjemme sammen med Mads. Jeppe tager til Sverige i morgen til søndag og besøger en kammerat derovre.

Mads og jeg tager over til en veninde i morgen og hygger lidt med hende og hendes børn. Søndag kommer Jeppe hjem igen og det er sidste feriedag for ham, så den skal nydes. Så det er vores planer. Ikke for meget. Jeg skal også danse regndans ude i haven. Jeg er tosset med regnvejr, håber der kommer et ordentlig skyl.

st.

Anmeld

1. august 2008

Kvindemin

I dag startede Celina i dagpleje, og ellers har vi nydt det gode vejr. I morgen skal vi i Ikast badeland, samt spise middagsmad ved mormor - vi er alligevel på vejen :)
Søndag står den vidst på ren afslapning her, dejligt :)

God weekend til alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.