weekende..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. august 2008

moniquesmor

hej alle sammen og glædelig fredag..(L)

hvad skal i lave i den her weekende.?(?):))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

SaNiNa

jeg skal arbejde lørdag-søndag fra 7-13 derfor jeg har fri nu så det er ikke weekend for mig i denne uge...

men ellers skal der slappes...

håber alle i andre får en rigtig dejlig weeked osse selv om der lover lidt regn

(H)

Anmeld

1. august 2008

Bastian

Vi på forlænget weekend i sommerhus (Bork i Jylland) sammen med noget af min mands familie. Vi skal til havnefest, på flymuseum, bondegård og evt. strand hvis vejrudsigten ellers ændrer dig :-)

KH Lise

Anmeld

1. august 2008

moniquesmor

vi har også ligfe hvad i jylland omkring ringkøbing også var vi også på noget flymuseum

Anmeld

1. august 2008

fam.4xc

idag fejre vi 5 års dag, ellers står den på hygge og lidt rengøring og vask af bilen :P

Anmeld

1. august 2008

moniquesmor

tillykke med det

Anmeld

1. august 2008

SaNiNa

fam.4xc skriver:

idag fejre vi 5 års dag, ellers står den på hygge og lidt rengøring og vask af bilen :P

stort tillykke med de 5 år

Anmeld

1. august 2008

MorCamilla

I aften skal vi fejre 5 års dag, det bliver bare med noget godt mad og en flaske rødvin når Mikkel er kommet i seng;)
Lørdag skal vi til fødselsdag hos en af mine veninder. Og søndag skal vi ud og fejre min mor og hendes kærestes fødselsdag, de har fødselsdag med to dages mellemrum. Så de har besluttet sig for at invitere os alle sammen ud og spise..:D Go ide mor;) hæ hæ..
Så der bliver nok ikke meget tid til at slappe af og nyde det i den her weekend, men det går nu nok også..;)

Knus fra Camilla. som ønsker alle en god weekend...:)

Anmeld

1. august 2008

Mathilde

Vi skal ud og spise med vores naboer i aften:) Vi skal have limousinegryde, det er jeg lidt spændt på. Derefter skal vi i biografen og se "Dig og mig".
Ellers står den vist mest på hygge og afslapning:)

Rigtig god weekend til alle:))

Anmeld

1. august 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

STORT tillykke med fem års dagen...håber i får en dejlige dag, aften og nat....(L)
Knus..og god weekend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.